مراسم رونمایی از کتاب “ایسف نخل شکسته استوار بندر کنگ” با حضور فرمانده منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه برگزار شد.

 به‌گزارش خبرگزاری فارس از بندرلنگه، مراسم‌رونمایی از “کتاب ایسف نخل شکسته استوار بندر کنگ” شامگاه‌ سه‌شنبه به‌مناسبت گرامیداشت عملیات کربلای 4و5 با حضور حجت‌الاسلام حسن فقیهی‌فر امام جمعه‌موقت بندرلنگه، ارسلان بهاری فرمانداربندرلنگه، محمدرضا پاکدامن مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان، سید حسین فاطمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه و جمعی ازمسؤولان و خانواده شهدا و ایثارگران شهرستان بندرلنگه در سالن الغدیر بندرکنگ برگزار شد.

سردار علی عظمایی در این مراسم ضمن اشاره و یادآوری خاطرات هشت‌سال دفاع مقدس و یادآوری دلاورمردی‌های رزمندگان اسلام، اظهارکرد: اخلاص و توکل رزمندگان و پشت پا زدن و چشم‌بستن از وابستگی‌های دنیوی و گوش به فرمان ولی زمان خودرمز پیروزی آنان بود.

وی افزود: خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران با بصیرت، صبر و واستقامت خود حافظ و پشتیبان این انقلاب هستند.

فرمانده منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه تصریح کرد: جوانان با الگو گرفتن از زندگی خانواده‌های شهدا و جانبازان و گوش سپردن به فرمایشات مقام معظم رهبری می‌توانند در تمام عرصه‌ها پیروز میدان باشند.

عظمایی یادآور شد: دلاورمردی‌های رزمندگان و پیروزی‌های آنان در عملیات‌ها به ما آموخت که با سلاح توکل و یاد خدا می‌توان در برابر دشمنان ایستاد و آن‌ها را از عمل خود پشیمان کرد.

انتهای پیام/88028

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید