به گزارش ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، معاون امور استان‌ها و مدیر فضای مجازی ستاد اقامه نماز کشور در همایش نماز، مسجد و فضای مجازی در بندرعباس گفت: در این سامانه جامع اطلاع‌رسانی بیش از هزار و ۱۵۰ بسته آموزشی و اطلاع‌رسانی ویژه نماز برای سنین و گروه‌های مختلف قرار داده‌شده است.

مسعود دریس بابیان اینکه علاقه‌مندان می‌توانند با آدرسsalat ۵۱ bot@ از خدمات این سامانه استفاده کنند، اظهار کرد: فضای مجازی همراه با فرصت و تهدید است که باید از فرصت‌های این فضا برای گسترش دینداری استفاده کرد.

همچنین علی رئوفی معاون هماهنگی امور اقتصادی و قائم‌مقام استان در هرمزگان در برگزاری اجلاسیه سراسری نماز نیز گفت: بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز آذرماه به میزبانی هرمزگان برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: امروز فضای مجازی فراگیر شده است و نمی‌توان آن را نادیده گرفت، بلکه باید از ظرفیت‌های این فضا برای توسعه فرهنگ نماز و کاهش آسیب‌های اجتماعی استفاده کرد.

رئوفی تصریح کرد: فضای مجازی می‌تواند ما را در دعوت به نماز و نشان دادن زیبایی‌های نماز کمک کند.

به گزارش ایسنا، در این همایش که با حضور فعالان کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان بندرعباس در سالن آمفی‌تئاتر ثارالله برگزار شد به هفت نفر از برگزیدگان و فعالان حوزه نماز، لوح سپاس و کمک‌هزینه یک‌میلیون تومانی سفر به عتبات عالیات اهدا شد.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید