در راستای تعاملات اجتماعی با رسانه های استان هرمزگان ، جناب سرگرد ” مهدی مرادپور ” معاون اجتماعی مرزبانی استان هرمزگان به همراه ” محمد صادقی ” مسئول اطلاع رسانی مرزبانی استان هرمزگان از دفتر نشریات آفتاب جنوب و میراث جرون بازدید کرد .
به گزارش خبرنگار ما ، جناب سرگرد ” مهدی مرادپور ” طی دیداری با ” مسلم زاده ” مدیرمسئول این نشریات و خبرنگاران گفت : تلاش معاونت اجتماعی مرزبانی ،انعکاس عملکردمان با همکاری رسانه ها می باشد ودر این حوزه 2 مسئولیت اجتماعی و اطلاع رسانی مهم می باشد که اطلاع رسانی از وظایف ما می باشد .
به گفته این مسئول ، حوزه حفاظت از دریا چیزی از حفاظت خشکی کم ندارد و نزدیک به 80 هزار کیلومتر مربع وسعت حوزه استحفاظی استان در طول نوار 1100 کیلومتری مرزی داریم .
وی بیان داشت : نشریات آفتاب جنوب و میراث جرون در اطلاع رسانی اخبار حوزه مرزبانی خوب عمل کردند و انشالله دریابانی با همکاری رسانه های استان بتواند در کاهش معضلات اجتماعی علی الخصوص بحث قاچاق گام های اساسی بردارد .
معاون اجتماعی مرزبانی استان هرمزگان با اشاره به اینکه رسانه ها بازوان توانمندی برای انتقال دیدگاه های مختلف به دستگاه های اجرایی و شهروندان هستند، افزود: هدف کلی در رسانه و دریابانی یک وجه اشتراک بزرگ، به نام شهری آباد به دور از معضلات اجتماعی است که همه ما برای آن در تلاش هستیم.
وی با تاکید بر اینکه رسانه های استان باید به سمت عملکرد حرفه‌ای پیش بروند، گفت: عملکرد نشریات آفتاب جنوب ، آفتاب هرمزگان و میراث جرون بیانگر حقایقی آشکار و رویکرد حمایت گونه و همراه با سیاست تحسین برانگیز انقلابی است.
به گفته وی ، کار کلان و فکر بلند دو عنصر ناگسستنی برای توسعه استان می باشد و در همین راستا همفکری و اتحاد همه جانبه ی دستگاه های انتظامی علی الخصوص دریابانی با رسانه ها را می طلبد .
درادامه این دیدار ” فروغ مسلم زاده ” مدیرمسئول نشریات فوق گفت : رسانه اثرگذار است و تاثیرات متعدد آنرا می توان به وضوح در جامعه دید . به گفته وی ، نشریات آفتاب جنوب و میراث جرون بعنوان یک رسانه اثربخش با انتشار بی وقفه علیرغم مشکلات فراوان این عرصه روند روبه رشدی را در پیش گرفته است .
وی افزود : سعی نموده ایم با جلب عقاید خوانندگان و اطلاع از خواسته های مردمی در جنوب کشور در مسیر مردمی بودن و با رویکرد اجتماع مداری حرکت نماییم .
مسلم زاده در پایان ضمن اشاره به نقش رسانه ها در شکل دادن به افکار عمومی، حمایت از منافع عمومی و در نهایت شفاف سازی در عرصه های سیاسی و اقتصادی، مهمترین وظیفه رسانه ها را دفاع از حقایق و واقعیت های جامعه عنوان کرد.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید