در این بیانیه که یک نسخه از آن پنجشنبه برای ایرنا ارسال شده، آمده است: پیروزی های پی درپی ملت ایران در عرصه های مختلف و تلاشهای بشردوستانه این کشور، به منظور نیل به روابط و مناسبات عادلانه انسانی و پایبندی به منشور اخلاقی و بشری منبعث از دین مبین اسلام ، اهداف ایادی استکبار که مولفه های آن همواره زورگویی، قانون گریزی و دوری از خردورزی بوده را خنثی کرده است.
در این ادامه این بیانیه آمده است: بخل و حسد و زخم کهنه بدخواهان انقلاب به گونه ای سرباز می کند تا با در اختیار قرار گرفتن عناصر مزدور و متحجر با به شهادت رساندن مردم بی گناه و روزدار عقده گشایی کنند؛ غافل از آنکه این اقدامات کور و بزدلانه اراده ملت شریف ایران را در مقابله با تروریسم بیش از گذشته مستحکم تر خواهد کرد.
در بخش دیگری از این بیانیه اعلام شده است: جامعه دریایی و بندری استان هرمزگان ضمن محکوم کردن اقدام بزدلانه تروریستهای کوردل در خانه ملت و حرم مطهر امام (ره)، از خداوند متعال همنشینی با شهدای مدافع حرم و شهدای 8 سال دفاع مقدس را برای شهدای این حمله تروریستی مسئلت داشته و اعلام می دارد هیچ اقدام خصمانه ای قادر به لطمه زدن به امنیت و ثبات ایران اسلامی نخواهد بود.
در این بیانیه آمده است: ایادی استکبار و زاده نامولودش تکفیری بداند که ملت شریف ایران اسلامی این اقدام خصمانه را بی پاسخ نخواهد گذاشت و تاوان سنگینی را بر پیکره اش وارد خواهد کرد .
در 2 عملیات تروریستی روز گذشته(چهارشنبه) یکی در مجلس شورای اسلامی و دیگری در حرم مطهر امام خمینی(ره)، افراد مسلح به سمت مردم شلیک کردند.
پیش تر سرپرست اورژانس کشور اعلام کرده بود که بر اساس آخرین آمار اورژانس های پیش بیمارستانی و بیمارستانی، شمار شهدای حوادث تروریستی روز چهارشنبه تهران 13 تن و شمار مصدومان هم 52 تن است که امروز شمار شهدا 17 تن اعلام شد.
گروه تکفیری تروریستی داعش مسئولیت این حملات را بر عهده گرفته است.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید