مدیر کمیته امداد قشم:پیش بینی کمک سه میلیارد ریالی مردم قشم در جشن نیکوکاری
جشن نیکوکاری
، غلامرضا غلامی ظهر چهارشنبه با بیان اینکه هرساله جشن نیکوکاری در تاریخ های ۱۸ الی۲۰ اسفندماه ۹۵ برگزار می شود، اظهار داشت: در سال گذشته بیش از یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال کمک های مردمی در جشن نیکو کاری بوده که انتظار می رود این مبلغ به دو برابر افزایش یابد و شاهد کمک نوع دوستانه مردمی به ارزش حدود سه میلیارد ریال در این شهرستان باشیم.

وی ضمن تقدیر از آموزش وپرورش قشم در راستای همیاری و همکاری با فعالیت های مختلف کمیته امداد شهرستان، خاطر نشان کرد: جشن نیکو کاری با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره)، آموزش وپرورش و بسیج برگزار خواهد شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان قشم اضافه کرد: کمک های نقدی و غیر نقدی مردمی پس از جمع آوری و در اسرع وقت به دست دانش آموزان نیازمند،بی بضاعت و ایتام خواهد رسید.

بهرام پوراشرف مدیر آموزش وپرورش قشم نیز جشن نیکو کاری را تمرین نوع دوستی و گذشت را که برگرفته از فرهنگ اصیل ایرانی واسلامی است دانست و اذعان داشت: جشن نیکوکاری در ۱۴۵ مدرسه جزیره و با هدف مساعدت و همیاری نیازمندان برگزار می شود.

این مسئول تصریح کرد: جشن نیکو کاری از مصادیق بارز نوع دوستی و کمک به دیگران است که می تواند ترویج دهنده فرهنگ ایثار و گذشت را در بین نسل های آینده ترویج دهد.

پوراشرف از مشارکت خوب دانش آموزان در جشن نیکو کاری سخن گفت و اعلام کرد: دانش آموزان جزیره قشم در جشن نیکوکاری سال گذشته بیش از ۵۰۰ میلیون ریال به صورت نقدی به دانش آموزان بی سرپرست و بی بضاعت کمک کردند.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید