احمد مرادی نماینده یی کم نظیر که با داشتن خصوصیات بارز مسولیت پذیری در کمتر از ده ماه نمایندگی مجلس شورای اسلامی توانسته ثابت کند در برنامه ریزی و سیاست گذاری های كلان استان از قدرت و توانایی های لازم برخوردار هستند.
یک نماینده مجلس باید بی عدالتی های احتمالی را پیگیری و از حق و حقوق مردم در حوزه انتخابیه خود با هدف اجرای هر چه بیشتر عدالت دفاع كرده و با تلاش و كوشش مضاعف از بی عدالتی و حق كشی نسبت به حقوق مردم جلوگیری كند.
برشمردن نمونه هایی از فعالیت های بارز ایشان در طول این مدت بر سختکوشی وی صحه خواهد گذاشت که در برابر مردم نسبت به عملکردش پاسخگوست؛
• ?تذکر به رییس جمهور و وزیر کشور درخصوص وضعیت نگران کننده بیکاری و نحوه اشتغالزایی جوانان در پایتخت اقتصادی کشور.
• ? ارائه پیشنهاداتی به معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه درخصوص مسایل و مشکلات استان ( افزایش اشتغال جوانان هرمزگانی درپالایشگاه ،صنایع وسایرمراکزاشتغال زا-کمک ویژه به ساخت و تجهیز مدارس وجذب تعدادی کادر آموزشی – کمک به حل بحران آب با ایجاد چندین سدو استفاده ازآب شیرین کن ها- کمک به ملوانان جهت استفاده ازتسهیلات ته لنجی مانند استان های همجوار وتوجه به تقویت واحیای برخی گمرکات – استمهال بخشودگی تسهیلات بانکی و پرداخت بیمه کشاورزان آسیب دیده از حوادث غیرمترقبه و … ).
• ? جلوگیری ازتضییع حقوق کارگران و کارکنان در خصوص نحوه واگذاری مجتمع آلمنیوم المهدی وهرمزال.
• ?پیگیری مستمر در رابطه با حل مشکلات شهرستان ابوموسی وملی شدن اعتبارات وتملک دارایی هاو سرمایه ای وجاری آن شهرستان و پرداخت سهم استان ازمحل مازاد درآمدهای استانی به استنادبند«س» ماده۲۴قانون برنامه ۵ساله.
• ?ایجاد دفتر در شهرهای حوزه انتخابی، اعلام مشکلات درصحنه علنی مجلس، بازدیدازشهرها و روستاهاوبررسی مشکلات وپیگیری آنها، ملاقات های مردمی وپذیرش ارباب رجوع، تذکرات کم سابقه به وزرا و مسئولین اجرائی درمجلس و پیگیری آنهادرکمیسیون های مربوطه را از وظایف ذاتی یک نماینده می داند و انصافا به شایستگی آنها را اجرایی نموده .
این نکات همان اصلی است که میتواند خیلی زود بستر تحولاتی موثر را در حوزه استان هرمزگان فراهم نماید. چنانکه همین پشتکار و پیگیری مجدانه « حاج احمد مرادی » موجب گردیده تعداد زیادی از وزرا،معاونین و مسئولین کشوری با اشتیاق فراوان درخواست های بحق و کارشناسانه وی را پیگیری نمایند.
امیدواریم مسئولان استان نیز بانگاه مثبت خود بتوانند زمینه ی رشد وتوسعه هرچه بیشتر هرمزگان را فراهم آورند و باهمدلی وهمکاری بانماینده محبوب و مردمی« حاج احمد مرادی» شاهد برطرف شدن دغدغه های مردم هرمزگان باشیم.
بدرود
…..«من الله التوفیق»…

عباس پوریان

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید