مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس:پالایشگاه بندرعباس از نظر تامین انرژی سومین پالایشگاه کشور است/ 3000 نفر نیروی بومی در پالایشگاه مشغول به کار هستند

خبرگزاری فارس: پالایشگاه بندرعباس از نظر تامین انرژی سومین پالایشگاه کشور است/ 3000 نفر نیروی بومی در پالایشگاه مشغول به کار هستند

مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس گفت: پالایشگاه بندرعباس از حیث تامین انرژی مورد نیاز به عنوان سومین پالایشگاه کشور شناخته شده است و از نظر کیفیت، حجم بسیار زیادی از سبد انرژی کشور را تولید می‌کند.

هاشم نامور عصر امروز در آئین افتتاح مجتمع آموزشی پالایشگاه نفت بندرعباس اظهار داشت: در کشور 9 پالایشگاه وجود دارد که بندرعباس از حیث تامین انرژی مورد نیاز به عنوان سومین پالایشگاه کشور شناخته شده است و از نظر کیفیت، حجم بسیار زیادی از سبد انرژی کشور را تولید و در اختیار هموطنان‌مان جهت استفاده قرار می‌دهد.

وی افزود: پالایشگاه نفت بندرعباس اقدامات مفیدی را با همت کارکنان از لحاظ افزایش کیفیت و سازگاری با محیط زیست نیز انجام داده است.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس گفت: با توجه به شرایط سخت کشور در تحریم‌های اقتصادی، پالایشگاه نفت بندرعباس با استفاده از نبوغ کارکنان، تولید این مجتمع نفتی روز به روز افزایش چشمگیری داشته است.

نامور عنوان داشت: دوازدهم اسفندماه سال گذشته کلنگ این مجتمع آموزشی به زمین زده شد و طبق قولی که در خصوص تحویل یک ساله آن داده بودیم، این کار خیر به نتیجه رسید که جا دارد از پیمانکار این پروژه تقدیر شود چراکه در موعد مقرر و کمی زودتر به وعده خود عمل کرده است.

وی بیان کرد: این مجتمع آموزشی در زمینی به متراژ 7000 متر مربع و زیربنای دو هزار و 706 متر مربع احداث شده است و دارای 12 کلاس، سالن اجتماعات، سالن ورزش، منزل سرایدار و امکانات دیگر که مجتمع را به یک واحد آموزشی کامل تبدیل کرده است.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس اضافه کرد: هزینه ساخت و تجهیزات این مجتمع 37 میلیارد و 500 میلیون ریال بوده است که امروز تقدیم مردم شهر بندرعباس خواهد شد.

نامور تصریح کرد: پالایشگاه نفت بندرعباس در راستای مشارکت‌های اجتماعی، مبادرت به ساخت این مجتمع آموزشی و فرهنگی نموده است و در زمینه‌های ورزش و زیست‌محیطی نیز اقدامات مفید و خوبی انجام داده است و به وظیفه اجتماعی خودد در قبال جامعه جامع عمل پوشانده است.

وی ادامه داد: به لطف حق 3000 نفر نیروی بومی در پالایشگاه مشغول به کار هستند که امروز در این شرکت به افراد متخصص مبدل شده‌اند که در این راستا 10 هزار نفر به‌طور مستقیم از پالایشگاه نفت بندرعباس ارتزاق می‌کنند.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید