روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص)، امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد در مراسم معارفه فرمانده پدافند هوایی این منطقه اظهارکرد: موضوع دستگیری عبدالمالک ریگی بزرگترین شرور ایران، نشاندن هواپیمای ایساف در بندرعباس و بحث دستگیری ملوانان آمریکایی که با هواپیماهای اف18خود به زور می خواستند ملوانانشان را آزاد کنند و با اخطار سامانه های پدافندی مجبور به عقب نشینی شدند، از جمله اقدامات شاخصی است که قرارگاه پدافند هوایی انجام داده است.
وی تاکیدکرد: نقش منطقه پدافند هوایی جنوب شرق در مجموعه شبکه یکپارچه پدافند هوایی کشور بسیار حساس و خطیر است.
جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره اهمیت استقلال پدافند و پیشرفت آن و همچنین لزوم انجام کارهای بیشتر در این قرارگاه، به تشریح نقش ارزشمند پدافندهوایی در موفقیت های حاصل شده در هشت سال جنگ تحمیلی پرداخت.
وی با تقدیر از اقدامات و فعالیت های امیر سرتیپ دوم محمدرضا فرزان، او را فردی متخصص، فرماندهی میدانی و یادگار هشت سال دفاع مقدس دانست.
مراسم تکریم فرمانده پیشین و معارفه فرمانده جدید منطقه پدافند هوایی جنوب شرق قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) با حضور امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد جانشین فرمانده این قرارگاه، فرماندهان و مسئولان نیروهای مسلح و جمعی از مسئولان استان هرمزگان روز چهارشنبه در بندر عباس برگزار شد.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید