مدارس فرهنگ و توحید راهی مسابقات والیبال مدارس هرمزگان شدند

خبرگزاری فارس: مدارس فرهنگ و توحید راهی مسابقات والیبال مدارس هرمزگان شدند

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قشم گفت: با پایان مسابقات والیبال مدارس ابتدایی قشم، دبستان دخترانه فرهنگ و دبستان پسرانه توحید یک، راهی مسابقات والیبال مدارس استان هرمزگان شدند.

بهرام پوراشرف امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قشم، سلامت جسمی و نشاط را دو عامل مهم ورزش در مدارس دانست و گفت: مشارکت و مدرسه‌ محور بودن، توام با گسترش اخلاق ورزشی و اسلامی به همراه ایجاد نشاط، ارتقای روحیه دانش‌آموزان، توسعه و ارتقای آمادگی جسمانی از اهم اهداف مسابقات ورزشی مدارس قهرمان است.

وی به برگزاری مسابقات والیبال مدارس مقطع ابتدایی اشاره کرد و اظهار داشت: مسابقات والیبال مدارس ابتدایی دختر شهرستان قشم با مشارکت پنج تیم از مدارس روستایی و 13 تیم از مدارس شهری و به مدت پنج روز در سالن ورزشی شکوفه‌ها برگزار شد.

پوراشرف تصریح کرد: این مسابقات که به‌صورت دوحذفی برگزار می شد، با قهرمانی دبستان دخترانه فرهنگ به پایان رسید و مدارس شهیده مژگان خضری در جایگاه دوم و دبستان فضیلیت در رده سوم این مسابقات جای گرفتند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قشم ادامه داد: در مسابقات مدارس ابتدایی پسران نیز که با حضور 23 تیم از مدارس روستایی و شهری این جزیره برگزار شد، تیم توحید یک توانست با پشت سر گذاشتن رقبا، بر جایگاه نخست این دوره از مسابقات تکیه بزند. تیم توحید دو و دبستان حضر مهدی درگهان به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

این مسؤول خاطرنشان کرد: با پایان مسابقات والیبال مدرسه قهرمان مقطع ابتدایی شهرستان قشم، تیم دبستان دخترانه فرهنگ و پسرانه توحید یک به‌عنوان نمایندگان جزیره قشم در مسابقات قهرمانی والیبال مدارس ابتدایی استان هرمزگان که در اواخر بهمن‌ماه الی دهه اول اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد، شرکت می‌کنند.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید