?img-20161209-wa0006 img-20161209-wa0007بازی در کنار مربیان کار آزموده مرا سخت کوش بار آورد
مهدی صادقی  که متولد روستای سو لقان میباشد به گفته خودش از بچگی علاقه مند به فوتبال بوده ولی به دلیل نبود ساختاری  مناسب برای ورزش در روستا تا ظهور باشگاه خلیج فارس سولقان ازفوتبال دور مانده است.
ولی بعد از روی کارآمد باشگاه خلیج فارس  از رده جوانان  وارد این باشگاه گردیده و  در پست دروازه بانی مشغول  فعالیت می باشد.وی می گوید : بازی و تمرین در کنار اساتید ومربیان خبره و کار آزموده توانست مرا سخت کوش و با تجربه نماید. مهدی می گوید: بااینکه تعداد علاقمندان به فوتبال در روستا زیاد است اما امکانات غیراستاندارد و اندک نمی تواند جوابگوی نیاز باشد وامیدواریم که با همت و لطف مسئولان بتوانیم فوتبال میناب را در کشور و جهان بلند آوازه نماییم.
مهدی صادقی عناوینی که تاکنون به همراه باشگاه خلیج فارس سولقان کسب نموده عبارتنداز:مقام دومی لیگ شهرستان مینابمقام سومی لیگ دسته یک شهرستان مینا ب
کسب مقام دسته  دو استان -و کسب یک مقام سومی و اولی لیگ برتر استان
مهدی صادقی که بعد از اسدالله آزادی، امیررسولی  بعنوان کاپیتان باشگاه خلیج فارس سولقان بازوبند کاپیتانی  را بر بازو دارد گفت:درهمین  دوران نیز به عنوان یارکمکی در تیم پرسپولیس میناب حضور داشته که توانستم با پرسپولیس قهرمان   دسته یک میناب  را در کارنامه ورزشی خود به ثبت برسانم.
  دروازه بان متعصب باشگاه خلیج فارس سولقان از مربیان خود عیسی عباسی، حسین لشکری ، موسی آزادی، محمدذاکری، محمد دریایی، شهاب جهانگیری محسن سقا نژاد که  وی را در این راه یاری نمو ده اند تشکر نمود

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید