سی و سومین جشنواره موسیقی فجر در شب سوم کنسرت‌های خود با هنرنمایی خالو قنبر(قنبر راستگو) ساعات خاطره‌انگیزی برای مخاطبان رقم زد.

به گزارش ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، سی و سومین جشنواره موسیقی فجر در شب سوم کنسرت‌های خود با اجرای گروه موسیقی جنوب ایران و حامد همایون ساعات خاطره‌انگیزی برای مخاطبان رقم زد.

کنسرت موسیقی جنوب ایران شب گذشته در سی و سومین جشنواره موسیقی فجر در برج آزادی برگزار شد . در این کنسرت گروه موسیقی هرمزگان و بوشهر با حال و هوایی خاص و دل‌نشین در اجرا مخاطبان را به ذوق و هیجان آوردند.

در این کنسرت گروه موسیقی هرمزگان و گروه پرطرفدار “آوای موج” از بوشهر با سازهای مربوط به موسیقی نواحی و بومی این مناطق برای مخاطبان به اجرا پرداختند.

در ابتدای کنسرت گروه موسیقی هرمزگان به روی صحنه آمد و با اجرای موسیقی محلی هرمزگان و سوز و حالی که این نوع موسیقی داشت مخاطبان را مجذوب کرد.  در ادامه اجرا از قنبر راستگو استاد و پیشکسوت موسیقی هرمزگان دعوت شد تا روی صحنه حاضرشده و به اجرا بپردازند . سپس قنبر راستگو با نواختن نی جفتی با زبان محلی این منطقه به خوانندگی پرداخت که حضار به تشویق این استاد و پیشکسوت موسیقی هرمزگان پرداختند.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید