نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با اشاره به مطالبات به حق مردم از دولت گفت: رفع کمبودها و برطرف شدن مشکلات اقتصادی مسلتزم همکاری دولت و مردم است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی عصر امروز در نشست هم‌اندیشی با ائمه جمعه استان هرمزگان با اشاره به خواسته و مطالبات به حق مردم از دولت، اظهار داشت: برخورد با مفاسد اقتصادی و شفاف‌سازی اقتصادی موجب دلگرمی و امیدواری مردم و یأس و نومیدی دشمن می‌شود.

وی در ادامه با تاکید بر برخورد با مفاسد اقتصادی، افزود: مردم خواهان مرتفع شدن مشکلات اقتصادی هستند و دولت باید توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، رفع کمبودها و برطرف شدن مشکلات اقتصادی را مسلتزم همکاری دولت و مردم دانست و تصریح کرد: رفع و کاهش مشکلات و تنگناهای اقتصادی مردم از خواسته‌های مقام معظم رهبری و ملت ایران اسلامی است.

نعیم‌آبادی به عدم بهره‌مندی مردم استان هرمزگان از امکانات اقتصادی موجود در استان اشاره داشت و گفت: مردم شریف استان باید بیشتر از امکانات اقتصادی موجود در این استان بهره ببرند.

وی در ادامه ابراز داشت: مردم استان هرمزگان از مشکلات ناشی از وجود صنایع و بنگاه‌های بزرگ اقتصادی فعال در استان رنج می‌برند اما هیچ بهره‌ای از فعالیت این صنایع و بنگاه‌های اقتصادی در استان نمی‌برند.

امام جمعه بندرعباس در ادامه تاکید کرد: برای توسعه استان می‌بایست بخشی از مازاد درآمد هرمزگان طبق قانون به این استان باز گردد.

سپس فریدون همتی استاندار هرمزگان گفت: ائمه جمعه، متولیان دینی و فرهنگی  تبیین کننده سیاست‌های کلان نظام مقدس جمهوری اسلامی در هر منطقه هستند که با در اختیار داشتن تریبون می‌توانند ظرفیت‌ها را معرفی و از مردم برای حل مشکلات دعوت کنند.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید