امام جمعه شهرستان بندرلنگه گفت: امروز همه مسؤولان باید در خدمت اقشار محروم و مستضعف جامعه باشند، گاهی یک کار را با حداقل هزینه می‌شود انجام داد ولی وقتی در انجام آن کار تعلل می‌کنیم و کار را به فرداها می‌سپاریم باید با هزینه گزاف آن کار را پیش ببریم.

بهه گزارش خبرگزاری فارس از بندرلنگه، آیت‌الله سید محمدجواد رکنی عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهرستان بندرلنگه، اظهار کرد: تودیع و معارفه این درس را به ما می‌دهد که این پست و مقام‌ها موقتی است حال که بهترین فرصت‌ها در اختیار ما گذاشته شده باید به بهترین نحو انجام وظیفه کنیم.

وی افزود: امام علی(ع) فرمودند، چنان با مردم رفتار کنید که اگر روزی عمرتان تمام شد مردم برایتان گریه کنند و اگر زنده هم بودید مردم از فراغتان گریه کنند ودعاهایشان همیشه بدرقه راهتان باشد.

امام جمعه شهرستان بندرلنگه با تقدیر از خدمات، زحمات و تلاش محمود صابری مدیر پیشین اداره بنادر ودریانوردی بندرلنگه، تصریح کرد: قدردانی از زحمات مسؤولان خدمتگذار و صدیق یک‌ ارزش است و با این کار برای مدیر بعدی این فرصت را فراهم می‌کنیم که بتواند بهتر خدمت کند.

رکنی اضافه کرد: امروز همه مسؤولان باید خدمتگزار اقشار محروم و مستضعف جامعه باشند، گاهی یک کار را با حداقل هزینه می‌شود انجام داد ولی وقتی در انجام آن کار تعلل می‌کنیم و کار را به فرداها می‌سپاریم باید با هزینه گزاف آن کار را پیش ببریم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بندرلنگه یادآور شد: یکی از مشکلات برخی مدیران این است که کار امروز ارباب رجوع را به فردا می‌سپارند و ما باید فکر کنیم که کار ما در قبال مردم وظیفه است و همین امروز باید انجام دهیم و نباید کار مردم را به روزهای دیگر بگذاریم.

این استاد حوزه علمیه بیان داشت: ما باید شخصیت افراد را حفظ کنیم و گاهی سختگیری‌ها را کنار بگذاریم و آن‌چیز که انسان را از خلاف باز می‌دارد حفظ شخصیت افراد است و تا جرم کسی ثابت نشده نباید آن را بیان کنیم و باید خیلی مواظب آبروی افراد باشیم.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید