مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان میناب با اشاره به اینکه در فصل بارندگی برخی مدارس شهرستان میناب به دلیل مشکلات و درصدد تخریب بودن بیش از یک ماه تعطیل هستند، خاطرنشان کرد: سال قبل در زمان تعطیلی مدارس پنج کلاس شهرستان میناب سقفشان فرو ریخت.

به گزارش ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، غلامرضا سالاری در حاشیه بازدید معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و آموزش‌وپرورش، رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور و اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از مدارس تخریبی شهرستان میناب، افزود: از اسفندماه به بعد با مصیبت در مدارس مواجه هستیم زیرا آب‌وهوای استان هرمزگان به‌شدت گرم و مدارس باید کولر داشته باشند که متأسفانه به تعداد کافی موجود نیست.

وی بابیان اینکه 300 جا کولری در مدارس شهرستان میناب خالی است، تصریح کرد: دراین‌بین حتی کولرهای خراب و نیاز به تعمیر را هم محاسبه نکرده‌ام و حتی مجبور شدیم بنا به بخشنامه تکلیفی مبنی بر جمع‌آوری پنکه‌های سقفی و استفاده از کولر این پنکه‌ها هم که در این وضعیت دل‌خوشی دانش آموزان بود، استفاده نشود.

سالاری با اشاره به اینکه در فصل بارندگی برخی مدارس شهرستان میناب به دلیل مشکلات و درصدد تخریب بودن بیش از یک ماه تعطیل هستند، خاطرنشان کرد: سال قبل در زمان تعطیلی مدارس پنج کلاس شهرستان میناب سقفشان فرو ریخت.

مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان میناب ادامه داد: در آب‌وهوای گرم دمای شهرستان میناب به بیش از 50 درجه سانتی‌گراد رسیده و سقف‌های تعدادی از کلاس‌ها ایرانیت مربوط به سال‌ها قبل است که با وجود نبود کولر تحمل این شرایط به‌هیچ‌وجه مقدور نیست.

وی در پایان گفت: با کمک فرماندار و خیرین توانستیم برخی از کلاس‌ها را بازسازی و تأمین کولر کنیم اما به‌واقع در این بخش شهرستان میناب نیازمند حمایت جدی دولت و مجلس است.

 

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید