بندرعباس- ایرنا – مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس از برگزاری سومین المپیاد ورزش ‌های آبی و ساحلی شهر بندرعباس در بهمن ماه از سوی این سازمان خبر داد.

محمد مهدی جهانبخش روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: این دوره از ورزش ‌های آبی و ساحلی در رشته‌ های فوتبال، والیبال، هندبال، پرتاب وزنه، قایقرانی، ماهیگیری، فوتوالی، دو 60 متر، دو استقامت، جت اسکی، اسکی روی آب، دو-شنا، طناب ‌کشی و پرچم در ساحل از دیگر رشته های ویژه آقایان در این المپیاد است.
وی خاطرنشان کرد: علاقه‌ مندان برای ثبت ‌نام در این المپیاد می توانند از 16 تا 28 دی‌ ماه از ساعت 8 صبح تا 17 با مراجعه این سازمان واقع در ضلع شمالی بوستان شهید دباغیان، جنب آموزشگاه رانندگی بهار اقدام کنند.
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس یادآورشد: با توجه به ظرفیت‌ های شهر بندرعباس و قرار گیری آن در نوار ساحلی خلیج ‌فارس باید از این موقعیت و موهبت الهی به بهترین شکل بهره برد و ورزش ‌های ساحلی یکی از این بهره ‌وری ‌ها به شمار می‌ رود.
وی به اشاره به اینکه استان هرمزگان یک هزار و 500 کیلومتر مرز آبی دارد، تاکید کرد: با توجه به این ظرفیت خدادادی و حمایت از ورزشکاران این رشته ها ضمن اینکه نیاز است خلاهای ورزش ساحلی را پر کرد می توان به عنوان قطب ورزش های ساحلی مسابقات را در سطح بین المللی نیز برگزار کرد.
نخستین مسابقه ورزش های ساحلی محلات بندرعباس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی بندرعباس بهمن ماه سال 93 با شرکت 500 نفر از محلات مختلف شهر بندرعباس در رشته های پرچم در ساحل و نجات غریق، فوتبال ساحلی، والیبال، هندبال و فتوالی و با حضور 60 تیم شرکت کننده برگزار شد.
همچنین آبان ماه امسال نیز نخستین جشنواره ورزش‌ های آبی و ساحلی نیروی دریایی سپاه در رشته های قایقرانی استقامتی، قایقرانی قایق‌ های بادی، شنای استخری، نجات غریق و والیبال ساحلی یادمان شهدای مدافع حرم در آب های خلیج فارس برگزار شد.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید