رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بندرعباس از رفع تصرف 3 هزار مترمربع از اراضی ملی به ارزش ریالی یک میلیارد و 500 میلیون ریال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس ازبندرعباس، به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان، امین ضیایی اظهار کرد: در راستای حفظ، استیفای حقوق دولت، انفال و دستور قضایی دادیار شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بندرعباس پاسگاه حفاظت منابع طبیعی این شهرستان با همکاری فرماندهی یگان حفاظت استان با حضور مامورین پاسگاه انتظامی تازیان، در منطقه محمدآباد موفق به بازگردانی 3هزار متر مربع از اراضی ملی به انفال شدند.

وی با بیان اینکه اراضی ملی بدون مجوز توسط افراد سودجو تصرف شده بود، افزود: با ارائه مستندات لازم مبنی بر ملی‌بودن این اراضی، رفع تصرف و به انفال بازگردانده شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بندرعباس خاطرنشان کرد: نیروهای پاسگاه حفاظت منابع طبیعی این شهرستان قاطعانه با متخلفان و افراد سودجو برخورد کرده و در اجرای احکام قضائی بدون فوت وقت عمل خواهد کرد.

وی گفت: پاسگاه حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت هرگونه اخبار در مورد تخریب و تصرف و آتش‌سوزی از طریق شماره تلفن1504 می‌باشد.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید