روز انتخابات فرا رسید و حسرت می خوردیم که چرا نمی توانیم رای دهیم و در سرنوشت کشورمان دخیل باشیم ، اخبار انتخابات را از رادیو و تلویزیون به صورت زنده دنبال می کردیم.
نتیجه انتخابات روز 23 خرداد ماه 1388 مشخص شد و کاندید اهایی که رای نیاورده بودند بانگ تقلب سر دادند و بر طبل نفاق کوبیدند ، با توجه به قانون کشور اگر اعتراضی هست باید از مبادی قانونی دنبال شود؛ اما آنچه از رفتار 2 کاندید فتنه گر و هوادارانشان مشخص بود و حمایت هایی که از سوی دشمنان قسم خورده این نظام می شدند به وضوع عیان بود مخالفت با اصل نظام بود چرا که در شعار هایشان به گوش می رسید انتخابات بهانه است و اصل نظام نشانه است.
با گذشه 8 ماه به آشوب کشیدن کشور و به بار آوردن خسارت های زیادی در پایتخت و دیگر شهرها و روزه خواری در راهپیمایی روز قدس و اهانت به هیات های عزاداری و عزاداران حسینی در روز تاسوعا و عاشورای حسینی و به آتش کشیدن علم و پرچم های امام حسین (ع) مردم فریب خورده و ناآگاه متوجه حرکت شوم و ننگین دشمنان قسم خورده این نظام شدند.
مردم که از حوادث به وجود آمده در روز عاشورا اطلاع پیدا کردندمتوجه فتنه شوم و ننگین دشمن شدند و مردم ولایت مدار بندرعباس از 7 دی ماه به اعتراض و راهپیمایی پرداختند تا روز نهم دی ماه که همراه با سراسر کشور راهپیمایی عظیم و با شکوهی را برگزار کردند و تا نشان دهند که بر راه خود ایستاده اند و با آرمان های امام (ره) و مقام معظم رهبری  تجدید بیعت نمایند
با توجه به حوادث پیش آمده و شناخت و آگاهی آحاد جامعه متاسفانه عده ای خود را به خواب زده اند و نمی خواهند باور کنند که حوادث به وجود آمده فتنه بزرگ بوده و حمایت کنندگان داخلی و خارجی فتنه گر محسوب می شوند.

جای سوال اینجا است که چرا دولت مردان که خود را پیرو ولایت و گوش به فرمان ولایت می دانند در این چند ساله اخیر تاکنون در اجتماعات و راهپیمایی های نهم دی ماه که روز میثاق امت با ولایت است شرکت نمی کنند و به بهانه های واهی و افتتاح پروژه های آبکی خود را مشغول می نمایند ؟
اما باردیگر در 13دی مردم حماسه افریدند و تودهنی محکمی به دشمنان قسم خورده زدند تا بدانند که مردم پای انقلاب و رهبری همچنان ایستاده اند.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید