نماینده مردم بندرعباس با اشاره به تحرکاتی که اخیرا در کشور ایجاد شده گفت: هر اعتراضی مجرای قانونی و روش خاص خود را دارد و حرکت خارج از قانون مورد تایید نمی باشد.

احمد مرادی صبح امروزدر گفت وگوبا فارس اظهارکرد: ازابتدای انقلاب تاکنون دشمن همواره درصدد بوده تا وحدت موجود در کشور را که میراث امام راحل و انقلاب است خدشه دار نماید.

وی افزود: مشکلات اقتصادی و برخی مسائل دیگر درکشور وجود دارد اما مردم فهیم تاکنون با صبوری مسیر انقلاب را دنبال کرده‌اند، در دوران دفاع مقدس هم دیدیم که همین جوانان، برای حفظ و تثبیت نظام به جبهه رفته و با دشمن جنگیده و برخی هم شهید شدند .

نماینده مردم بندرعباس در مجلس گفت: در دوران بعد از جنگ و بازسازی هم فشارهای زیادی برمردم وارد شد که مردم این فشارها را تحمل کرده و همواره همراه نظام بوده وهستند، درحالی که 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد همچنان همراه وهمدل نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشند واین مسئله برای دشمن بسیار سنگین و غیرقابل هضم است.

وی گفت: دشمن ازابتدای انقلاب تاکنون درصدد توطئه واختلاف بوده تا بتواند به اهداف شوم خود دست یابد، اخیرا هم اتفاقاتی در کشوررخ داده وعده ای به وضعیت اقتصادی، معیشتی و بیکاری معترض هستند مشکلات اقتصادی از قبیل گرانی و تورم بر مردم فشار وارد کرده وعده ای از مردم از این وضعیت گله مند هستند اما هر حرکتی که خارج از مجرای قانونی موجب اختلال در وضعیت امنیت و آسایش جامعه و مردم باشد مورد تائید نمی باشد.

این مقام مسؤول تاکید کرد: به عنوان نماینده مردم به دولت تاکید می کنم که به وضعیت اشتغال، اقتصاد، و معیشت مردم رسیدگی کنند و برای رفع مشکلات و بی مدیریتی هائی که بعضا صورت می‌گیرد نیزچاره اندیشی بشود.

مرادی خطاب به معترضین افزود: بنده خودم از کسانی هستم که ادعای مطالبه گری را دارم اما راه و روش آن وبیان مشکلات باید از طریق مجراهای قانونی مانند صداوسیما و رسانه ها باشد، باید مراقب باشیم که در دام دشمن نیفتیم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس افزود: به جرات می توان گفت مردم ایران راضی نیستند تا آسیبی به این انقلاب که صدها هزار جوان جان خود را به خاطر آن تقدیم کردند تا درخت انقلاب تنومند شود وارد بشود، دولت هم باید به خواسته های اقتصادی و بحق مردم توجه نماید.

نماینده مردم در خانه ملت در پایان تاکید کرد: اعتراض با اغتشاش وبرهم زدن نظم عمومی و تخریب اموال عمومی فرق دارد، هرجا تخریب صورت می گیرد دیگر اعتراض نیست بلکه مطالبه گری از راه و شیوه نادرست، غیر قانونی و خارج از عرف است و این حرکات را تائید نمی کنیم.

 

 

 

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید