به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان، علی رئوفی روز سه شنبه در نشست شورای فرهنگی استانداری هرمزگان افزود: این اقدام با دستور استاندار و در راستای اجرای بند 4 سیاست‌های کلی نظام اداری ابلاغی مقام معظم رهبری و همچنین ماده 56 قانون خدمات کشوری است.
وی ادامه داد: تکریم ارباب رجوع در دستگاه‌های اجرایی به ویژه استانداری هرمزگان به عنوان نهاد حاکمیتی باید جدی گرفته شود و درصورت رعایت موضوع مهم تکریم ارباب رجوع در دستگاه‌های اجرایی شاهد بالا رفتن رضایتمندی مردم از عملکرد دستگاه‌های اجرایی خواهیم بود.
معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان اظهار داشت: درهمین راستا مدیران دستگاه‌های اجرایی از تجربیات موفق و ایده‌های نو و ابتکارات موثر سایر دستگاه‌ها و استان‌ها در حوزه در پیاده‌ سازی منشور حقوق شهروندی بهره بگیرند.
رئوفی اضافه کرد: درهمین زمینه باید از ظرفیت صدا وسیما و سایر ظرفیت‌ها برای آموزش همگانی در خصوص حقوق شهروندی با اهتمام ویژه استفاده شود.
وی یاد آور شد: تهیه وتوزیع بروشورهای آموزشی، توجیهی، راهنمایی و اطلاع ‌رسانی مناسب به مراجعه کنندگان به دستگاه‌های اداری از دیگربرنامه هایی است که مدیران در راستای پیاده‌ سازی حقوق شهروندی در برنامه‌های خود مد نظر قرار دهند.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید