معاون اجرایی سپاه هرمزگان :
صنعتکاران افزود: پس از شناسایی نخبگان در زمینه های علمی ، فرهنگی و رسانه ای با حضور مسئولان اقشار و رایزنی های مختلف سرانجام 150نخبه بسیجی به مناسبت هفته بسیج معرفی و از زحمات آنان تقدیر خواهد شد.
وی گفت: همیشه ودر همه جا ردپای بسیج را در بحرانهای پس از انقلاب دیده و می بینیم ؛ در تحریمهای خصمانه ، مبارزه با گروهک ها و جنگ هشت ساله و… حتی درعقب ماندگی های علمی فرهنگی وسازندگی بازهم رد پای بسیج و بسیجیان به خوبی دیده می شود و باید ازاین عزیزان در تمام عرصه ها تشکر کنیم.
معاون اجرایی سپاه هرمزگان گفت: این پیشتازی از روحیه جلوبرندگی و مقاوم بسیج است و به نوعی موتور محرکه اسلام ونظام و حتی منطقه شرق آسیاست ودر واقع می توان گفت بسیج تسهیل گر مشکلات فرا روی انقلاب بوده و خواهد بود .
این مقام مسئول گفت: همه بسیج را با ویژگی همراهی و پیشتازی در بحران ها می شناسند و باید گفت توجه به بسیج و تفکر مقدس آن تنها راه حل برون رفت از مشکلات و تمام عقب ماندگیهای علمی وسیاسی و فرهنگی است .بنابراین حضور رسانه ها در کنار بسیج می تواند برای انعکاس تلاشها و خدمات عظیم این قشر به جامعه مثمر ثمر بوده و جامعه را از اقدامات علمی فرهنگی و اجتماعی در روستاها و نقاط دورافتاده اطلاع نماید.
وی در پایان گفت: در جشنواره جهادگران که روز شنبه برگزار می شود از نخبگان بسیجی برتر، اقشار برتر ، مخترعان و پژوهشگران و پایگاههای علمی برتر در سطح استان به صورت ویژه تقدیر خواهد شد.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید