خبرگزاری ایرنا: معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: طرح ضربتی پرداخت وام ازدواج توسط بانک مرکزی تا پایان سال بروز خواهد شد و متقاضیان تسهیلات ازدواج دیگر در نوبت نخواهند ماند.

محمدمهدی تندگویان روز چهارشنبه در ستاد ساماندهی امور جوانان استان در سالن جلسات استانداری لرستان با بیان اینکه جوانان در اداره جنگ تحمیلی و مبارزه با داعش موفق عمل کردند، اظهار کرد: باید از انگیزه و افکار جوانان در دستگاههای اجرایی استفاده کرد.
وی بیان کرد: برای برون سپاری فعالیت بخش های مختلف باید تشکل های جوانان را در نظر داشته باشیم و به توانایی جوانان در تمامی حوزه ها اعتماد بکنیم.
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان افزود: اعتماد به جوانان باعث افزایش تشکل ها خواهد شد و هر استانی به هر میزانی که افزایش ثبت تشکل داشته باشد به همان میزان کاهش آسیب های اجتماعی را شاهد خواهد بود.
تندگویان با بیان اینکه در دنیا به ازای هر 100نفر یک تشکل مردم نهاد وجود دارد، گفت: این میزان در استان لرستان برای هر 30هزار نفر یک تشکل وجود دارد که استان در این زمینه ضعیف است.
به گفته وی موضوع لایحه تفکیک حوزه جوانان از وزارت ورزش و جوانان توسط نماینده دولت درمجلس شورای اسلامی در حال پیگیری است و بیشتر نمایندگان نیز موافق این موضوع هستند و تا پایان سال تعیین تکلیف می شود.
تندگویان اظهار کرد: ما باید تلاش کنیم انگیزه را برای شکل گیری پایگاه های جوان در استان ها ایجاد کنیم و اعتماد به تشکل ها بسیار مهم بوده و باید صورت گیرد.

وی ادامه داد: 500 هزار نفر جوان در لرستان وجود دارد که در صورت عدم حمایت و اهمیت به حوزه جوانان در آینده مشکل ایجادمی شود.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید