به گزارش ایسنا، منطقه خلیج فارس، فریدون همتی در پنجمين نشست شوراي اداري استان هرمزگان كه با حضور وزير اطلاعات برگزار شد، با بيان اينكه هماهنگي و همدلي خوبي ميان اعضاي شوراي تامين و مجموعه مديران استان هرمزگان وجود دارد، عنوان كرد: تلاش مي كنيم در اين فضا در دوره جديد و دولت دوازدهم دستاوردهاي مطلوبي در استان هرمزگان رقم بزنيم.

وي ادامه داد: باور ما اين است كه در بستر همدلي و هماهنگي مي‌توان كارهاي بزرگي انجام داد و در اين راستا تلاش خواهيم كرد.

استاندار هرمزگان اين استان را بسيار بااستعداد و داراي ظرفيت برشمرد و افزود: هرمزگان نقش برجسته‌اي در اقتصاد ملي و تامين بودجه عمومي كشور دارد و تنها در سه مورد درآمد گمركات، بنادر و درآمدهاي عمومي اين استان ساليانه بالغ بر 17 هزار ميليارد تومان را وارد خزانه كشور مي‌كند.

همتي تصريح كرد: پالايشگاه‌ها، مناطق آزاد و صنايع موجود در اين استان نيز در اقتصاد و توليد ملي كشور نقش بسزايي دارند و انتظار داريم با توجه به اين كاركردهاي ملي در تخصيص اعتبارات و بودجه‌ها نيز هرمزگان مورد توجه ويژه قرار گيرد.

وي گفت: هرمزگان با توجه به داشتن كاركردهاي ملي به توجه ملي هم نيازمند است تا بتواند كاركرد ملي و فراملي خود را به خوبي ايفا كند.

استاندار هرمزگان با تاكيد بر اينكه بايد فضا براي حركت هاي بزرگ و جذب سرمايه‌گذاران در هرمزگان فراهم شود، خاطرنشان كرد: بايد با تصميم‌گيري‌هاي مناسب و بزرگ شرايطي را فراهم كنيم كه هرمزگان به استاني داراي قدرت جذب سرمايه‌گذاران تبديل شود.

همتي به نقش هرمزگان در تامين امنيت كلان كشور اشاره كرد و بيان داشت: توسعه و پيشرفت در بستر امنيت محقق مي‌شود و در سايه تلاش همه دستگاه‌هاي مسئول در اين بخش شاهد برقراري امنيت بسيار خوب در كشور و همچنين استان هرمزگان هستيم.

وي خاطرنشان كرد: دستگاه اطلاعاتي در هرمزگان نقش ممتاز، عالمانه و آگاهانه‌اي در جهت برقراري امنيت و رفع مشكلات مردم بر عهده داشته است از زحمات آقاي سليمي مديركل سابق اطلاعات استان قدرداني مي‌كنم و براي آقاي ساعد مديركل جديد اطلاعات هرمزگان نيز آرزوي توفيق دارم.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید