سجاد قهرمانی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: از امروز هم بارش باران در جزیره لاوان آغاز شده است.
وی ادامه داد: ساکنان غرب استان فردا شاهد اوج بارش خواهند بود و از فردا شب هم سامانه فعال بارشی ضعیف می شود.
براساس اعلام سازمان اداره کل هواشناسی هرمزگان، سرعت وزش باد در پارسیان به 14 کیلومتر بر ساعت می رسد و رطوبت نسبی هوا 64 درصد است.
هم چنین بیشترین دمای ثبت شده برای پارسیان در 24 ساعت گذشته 30 درجه سانتیگراد و کمترین دمای ثبت شده 21 درجه سانتیگراد است.
بیشترین دمای ثبت شده برای جزیره لاوان در 24 ساعت گذشته 29 درجه و کمترین دما 25 درجه سانتیگراد بوده و دید افقی در این جزیره 500 متر و سرعت وزش باد هفت کیلومتر بر ساعت بوده است.
حاجی آباد با کمترین دمای 12 درجه سانتیگراد خنک ترین شهر هرمزگان در 24 ساعت گذشته بوده و بیشترین دمای ثبت شده برای این شهر 23 درجه سانتیگراد بوده است.
میزان رطوبت نسبی هوای حاجی آباد 34 درصد گزارش شده و سرعت وزش باد در این شهر به هفت کیلومتر بر ساعت می رسد.
سرعت وزش باد در شهر بندرعباس به 14 کیلومتر بر ساعت می رسد و رطوبت نسبی هوای شهر توسط اداره کل هواشناسی هرمزگان 47 درصد اعلام شده است.
بیشترین دمای بندرعباس در 24 ساعت گذشته 28 درجه سانتیگراد و کمترین دمای به ثبت رسیده 20 درجه سانتیگراد بوده است.
اداره کل هواشناسی هرمزگان روز یکشنبه اطلاعیه ای درباره فعالیت سامانه بارشی از روز یکشنبه 28 آبان در استان صادر کرده بود که اوج فعالیت آن برای روزهای سه شنبه و چهارشنبه در جزایر خلیج فارس و مناطق غربی استان پیش بینی شده بود.
شهرستان پارسیان هرمزگان با 50 هزار نفر جعمیت در فاصله 440 کلیومتری غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان و 25 کیلومتری بزرگترین قطب گازی ایران (پارس جنوبی) واقع شده است.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید