اندلس (اسپانیای کنونی) که با ورود اسلام به آن سرزمین به مهد تمدن اسلامی در اروپا تبدیل شد، پس از مدتی به علت رواج فساد اخلاقی در جامعه آن سقوط کرد.
به گزارش ایرنا، مسعود دریس شامگاه سه شنبه در همایش مسجد، نماز، فضای مجازی در بندرعباس اظهار داشت: یک میلیارد و 450 میلیون مطلب غیراخلاقی با محتوای جنسی درفضای مجازی منتشر شده و آمریکا سالانه 13 میلیارد دلار از محل آن ها درآمد کسب می کند.
وی ادامه داد: اگر مسئولان جمهوری اسلامی در برابر دشمن برخط و آنلاین، غافل باشند شکست می خوریم و نباید از دشمن غفلت کرد.
مدیر فضای مجازی ستاد اقامه نماز اضافه کرد: جمهوری اسلامی که از نظر فیزیکی یکی از امن ترین کشورهای جهان محسوب می شود از نظر بستر اینترنت یکی از نا امن ترین کشورها است.
دریس بیان کرد: ایران با 15 واسطه، اینترنت را از آمریکا دریافت می کند و پیام هایی که در پیام رسان های خارجی مانند تلگرام ارسال می شود در 14 نقطه ذخیره و خوانده می شود.
مسئول هماهنگی امور استان های ستاد اقامه نماز در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: در دروان تحریم قرار نداریم و نباید فریب خورد، اکنون در دوران نفوذ هستیم و باید آن را دریابیم.
وی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب زمانی که فتنه را مدیریت کرده و خاتمه دادند گفتند توطئه بزرگ تری در راه است و باید هوشیار بود و مقابله کرد.
دریس در این همایش ضمن رونمایی از ربات تلگرامی باب جامع نماز به نشانی @salat51bot گفت: نرم افزار مسجد یاد در حال آماده سازی است که امید می رود بتوان در اجلاس سراسری نماز از آن رونمایی کرد.
وی بیان کرد: افراد با استفاده از این نرم افزار می توانند نزدیک ترین مسجد به خود را در هر نقطه از کشور پیدا کنند.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید