به گزارش ایرنا، غلامحسین شیری روز سه شنبه در آئین معرفی فرمانده یگان حفاظت از اراضی سه شهرستان میناب، رودان و سیریک با اشاره به شرایط ویژه استان هرمزگان گفت: یگان های حفاظت از اراضی با هدف مقابله با این زمین خواری ها تشکیل شده و تاکنون فعالیت خوبی داشته است.
وی افزود: بیشترین زمین خواری شهر بندرعباس در محله های شهرک توحید، دو هزار، چاهستانی ها و نخل ناخدا است که با گرفتن سند برای زمین های بلاتکلیف، بخش قابل توجهی از مشکلات این مناطق رفع خواهد شد.
شیری اضافه کرد: مردم باید بیاموزند حفاظت از اراضی ملی وظیفه آنهاست و پدیده زمین خواری تعرض به حقوق آنها و دیگر شهروندان است.
در این مراسم فرمانده یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی استان هرمزگان اظهار داشت: این یگان در یک سال گذشته،360مورد برخورد با متصرفان داشته و جلوگیری از تصرف نیز افزایش چند برابری داشته است.
سرهنگ ابراهیم نیکبخت هم چنین از تجهیز این یگان به امکانات نظامی خبر داد و گفت: همه امکانات اولیه خریداری شده و در اختیار این یگان قرار گرفته و به منظور تقویت یگان، از آذر ماه سال جاری سیستم های نوین، به یگان افزوده خواهد شد.
در این مراسم، سید ابوطالب پورخلیلی به عنوان فرمانده یگان حفاظت از اراضی اداره راه و شهرسازی میناب، رودان و سیریک معرفی شد.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید