به گزارش ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، سرهنگ علی‌اصغر عبادی نیک بیان کرد: مأموران پلیس امنیت عمومی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی را به‌صورت ضربتی به مدت 48 ساعت با قاطعیت تمام در سطح استان هرمزگان اجرا کردند.

وی افزود: در اجرای این طرح با انجام اقدامات اطلاعاتی- فنی و تحقیقات تخصصی، مخفیگاه و پاتوق اراذل و اوباش، مزاحمین نوامیس خیابانی، هنجارشکنان و مخلان نظم عمومی در سطح محلات آلوده و جرم خیز شهر بندرعباس و شهرستان‌های تابعه استان شناسایی شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی هرمزگان خاطرنشان کرد: با هماهنگی مقام قضائی و رعایت سایر موازین شرعی و قانونی تعداد 67 نفر از اراذل و اوباش، مزاحمین خیابانی، مزاحمین نوامیس و مخلان نظم عمومی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه‌های آنان مقادیری سلاح سرد از نوع قمه و چاقو و خنجر کشف شد.

وی با اشاره به جدیت و قاطعیت پلیس در اجرای منظم و مستمر طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی و اخلاقی در استان، اضافه کرد: در ادامه این طرح تعداد 40 نفر از اراذل سابقه‌دار احضار و تعهدات لازم از آنان اخذ شد.

سرهنگ عبادی نیک ضمن قدردانی از مشارکت و همکاری خوب شهروندان و اهالی محلات سطح استان هرمزگان با پلیس در اجرای طرح‌های پاک‌سازی و شناسایی و دستگیری مجرمان، خواستار تداوم و استمرار و همکاری شهروندان با پلیس از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 شدند.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید