به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی عصر سه شنبه در دیدار فرمانده ناوگروه صلح و دوستی کشور پاکستان اظهار داشت: با اتحاد ارتش های اسلامی، فرهنگ ها نیز هم چون گذشته به یکدیگر متصل می شوند و اگر در همه زمینه ها یکپارچه شویم، سرزمین های اشغالی آزاد خواهند شد.
وی با تاکید بر تقویت هر چه بیشتر اتحاد میان ملت های مسلمان، افزود: روزی که همه مسلمانان با هم باشند عزت اسلام بازخواهد گشت.
آیت الله نعیم آبادی با اشاره به سفرهای دریایی نیروهای دریایی دو کشور گفت: سفر دریایی ارتش های ایران و پاکستان به کشورهای هم نشان از برادری و صمیمیت بین دو کشور است.
وی با اشاره به وجود شباهت های بسیار میان کشور پاکستان و استان هرمزگان در خصوص مسایل فرهنگی، اقلیمی و آب و هوا گفت: روزی با اتحاد و پیروی از آموزه های پیامبر اسلام به عزت واقعی اسلام می رسیم و آن روز دور نیست.
کاپیتان ناوگان نیروی دریایی ارتش پاکستان نیز در این دیدار ضمن ابراز خشنودی از ملاقات با نماینده ولی فقیه در هرمزگان، اظهار داشت: حامل پیام دوستی و عشق مردم پاکستان به ملت ایران هستیم.
خالد پرویز ضمن عرض تسلیت در خصوص زلزله کرمانشاه که موجب جان باختن جمعی از مردم ایران شد، افزود: ما در خصوص لطف و توجهی که رهبر انقلاب اسلامی در خصوص مساله کشمیر داشتند، سپاسگذاریم.
وی بیان داشت: پیروان یک خداوند، یک پیامبر و یک کتاب واحد هستیم و تنها با اتحاد مشکلات جهان اسلام حل خواهد شد.
کاپیتان ناوگان نیروی دریایی ارتش پاکستان تاکید کرد: بهترین اسوه ما پیامبر است و همه مشکلات ما با پیروی از راه و روش ایشان برطرف می شود.
ناوگروه صلح و دوستی نیروی دریایی پاکستان شامل ناوچه موشک انداز دِهشَت و ناو بادبانی رهنورد صبح دوشنبه 29 آبان به منطقه یکم امامت در بندرعباس وارد شد.
در 4 سال گذشته 14 ناوگروه خارجی با پیام صلح و دوستی در منطقه یکم نیروی دریایی ارتش در بندرعباس پهلو گرفته اند.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید