به گزارش ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، از سری مسابقات هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال ایران تیم‌های آذرخش بندرعباس و ملی حفاری اهواز از ساعت 16 امروز در حضور بیش از یک هزار هوادار در سالن فجر بندرعباس به مصاف یکدیگر رفتند.

در این دیدار که اکرمی(معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان)، اخلاقی پور(مدیرکل امور اجتماعی استانداری هرمزگان)، پویافر(فرماندار بندرعباس)، مریدی(مدیرکل امور مالیاتی استان هرمزگان) و دانشور(مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان) حضور داشتند، تیم آذرخش در چهل ثانیه پایانی تساوی را با شکست عوض کرد.

برای تیم آذرخش محمد بنی اسدی و امین نصرالله‌زاده دو بار و برای تیم ملی حفاری اهواز پیمان حفیظی، شهاب طالبی، فرید نمازی و حسین فهیمی مقدم موفق به گلزنی شدند.

از نکات حاشیه‌ای این دیدار می‌توان به شعارها و بنرهای هواداران از استاندار و معاون سیاسی آن اشاره کرد که یکی از حاضرین به نمایندگی از هواداران، خواستار واریز 500 میلیون تومان تیم آذرخش از سوی شهرداری بندرعباس شد و نسبت به تصویب کمک 300 میلیون تومانی اعضای شورای شهر معترض بودند که اکرمی نیز از پیگیری این موضوع خبر داد و خواستار واریز 500 میلیون تومان به‌حساب باشگاه آذرخش بندرعباس شد.

لازم به ذکر است با کسب این نتیجه تیم آذرخش با 17 امتیاز در رده دهم و تیم ملی حفاری اهواز با 28 امتیاز در رده چهارم جدول رده‌بندی قرار گرفتند.

به گزارش ایسنا، نتایج کامل این هفته به شرح زیر است:

شهروند ساری ۵ – مقاومت البرز یک

گیتی پسند اصفهان ۳ – ارژن شیراز ۲

آتلیه قم ۲ – پارسیان شهر قدس ۳

مقاومت قرچک ۲ – فرش آرای مشهد ۳

شهرداری ساوه ۳ – مس سونگون ۴

تأسیسات دریایی تهران ۲ – هیئت فوتبال قم ۳

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید