به گزارش ایرنا، امام جمعه موقت قشم در این مراسم گفت: دانش آموزان جزیره قشم و دیگر دانش آموزان کشورمان ادامه دهنده راه دانش آموزانی هستند که در دوران ابتدایی انقلاب با شعار مرگ بر آمریکا ، جنایت های شیطان بزرگ را افشا کردند.
حجت الاسلام سعید آزادی گفت: امروز فرزندان ایران اسلامی گرد هم آمده اند تا بار دیگر سیاست های آمریکا جنایتکار را به عنوان دشمن اصلی بشریت محکوم کنند.
وی افزود: تسخیر لانه جاسوسی نشان داد که آمریکا در پی براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود و سیاستمداران آمریکایی نه تنها از اقدامات جنایتکارانه خود طی این سال ها پشیمان نشده اند بلکه همچنان با سیاست های ظالمانه خود در پی ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران هستند.
آزادی به دسیسه های امریکا علیه ایران از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز اشاره و تصریح کرد: مردم ایران تحت رهبری های خردمندانه مقام معظم رهبری با وحدت و همدلی در مقابل همه دسیسه ها ایستاده اند.
او ادامه داد: امروز دانش آموزان و دانشجویان در کنار همه مردم آمده اند تا با رهبر خود در ادامه راه استکبار ستیزی پیمانی دوباره ببندند.
در این مراسم قطعنامه سراسری روز 13 آبان توسط یکی از دانش آموزان قرائت و پرچم امریکا به همراه آدمک ترامپ به آتش کشیده شد.
13 آبان در تقویم رسمی کشورمان به عنوان روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، روز دانش آموز، سالروز تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه و روز مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده است
شهرستان قشم 23 هزار دانش آموز دارد. این شهرستان شامل جزیره های قشم، هرمز، هنگام و لارک با حدود 150 هزار نفر جمعیت در جنوب استان هرمزگان واقع است.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید