به گزارش خبرنگار ایرنا، عباس امینی زاده یکشنبه به خبرنگاران اظهار داشت: سازمان ‌های اتوبوسرانی شهر و حومه ، تاکسیرانی ، پایانه‌های مسافربری و حمل و نقل و ترافیک با هم ادغام و سازمان جدیدی با عنوان سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر ایجاد شده است.
وی بیان داشت: سازمان خدمات موتوری و مدیریت پسماند نیز با یکدیگر ادغام و سازمانی تحت عنوان سازمان مدیریت پسماند تشکیل و علاوه بر آن ، سازمان کشتارگاه و سازمان میادین میوه و تره‌ بار ادغام و سازمانی با عنوان مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی فعالیت‌های این دو سازمان را انجام خواهد داد.
این مقام مسئول اظهار کرد: بزودی پنج معاونت شهرداری بندرعباس با عنوان‌های مالی و اقتصادی ، امور زیربنایی و حمل و نقل شهری، برنامه ‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی ، شهرسازی و معماری و معاونت خدمات شهری فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.
امینی زاده بیان داشت: شهرهای دارای جمعیت 500 هزار تا یک میلیون نفر دارای پنج حوزه معاونت و 10 سازمان وابسته باید باشند که جمعیت بندرعباس براساس سرشماری سال 95، 526 هزار نفر اعلام شده است.
شهردار بندرعباس خاطرنشان کرد: تغییرانجام شده به استناد ماده 54 قانون شهرداری‌ها، مصوب 1334 و اصلاحیه‌های بعدی آن و به منظور تحقق بند 10 سیاست‌های کلی نظام اداری ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر چابک‌سازی، متناسب‌سازی و منطقی ساختن تشکیلات نظام اداری در جهت تحقق اهداف چشم‌انداز و همچنین در اجرای طرح بهینه‌سازی ساختار سازمانی شهرداری صورت گرفته است.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید