مشتریان معترض، دوشنبه شب در گفت و گو با ایرنا، ضمن انتقاد از برداشت بدون اطلاع رسانی قبلی، میزان برداشت ها را متغیر و بین 10میلیون تا 200میلیون تومان اعلام کردند.
این عده که تعداد آنها به حدود 50نفر می رسید، خواستار توضیح مسئولان موسسه دراین باره بودند.
پس از حدود یک ساعت، برخی مسئولان موسسه نور بین مردم حاضر شده و علت برداشت از حساب ها را انتقال وجوه به حساب های دیگری برای تغییر در چگونگی نرخ سود اعلام کردند.
در همین حال موسسه نور ساعت 19و 20دقیقه دوشنبه شب با انتشار اطلاعیه ای در کانال تلگرامی رسمی خود،مسائل فنی و تست سامانه بانکی جدید با نام نوران را دلیل برداشت و انتقال وجه از حساب های مشتریان اعلام کرد.
موسسه اعتباری نور دارای 12شعبه در استان هرمزگان است که هفت شعبه آن در بندرعباس قرار دارد.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید