به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید علی حسینی پور در خطبه های نمازجمعه این هفته شهربندرعباس با اشاره به اهمیت فریضه امر به معروف و نهی از منکر، اظهار داشت: هرچند نمی توانیم منکرات جوامع بشری را جمع کنیم اما بر همه ما لازم است که در مملکت خودمان مروج معروف ها و نهی کننده منکرات باشیم.
خطیب موقت جمعه بندرعباس در ادامه از سخنان سخیف رییس جمهوری آمریکا در سازمان ملل علیه ملت ایران بعنوان منکر نام برد و تاکید کرد: ازکسانی که مبشر آنها هستند بیزار هستیم.
وی به شهادت حجت الاسلام هاشمی نژاد بدست منافقان اشاره و یادآورشد: درچنین ایامی بود که جمعی از فرماندهان سپاه و ارتش بعد از عملیات شکست حصر آبادان هنگام عزیمت به تهران در اثر سقوط هواپیمای حامل آنان به شهادت رسیدند.
حجت الاسلام حسینی پور خاطرنشان ساخت: جوانان این مرزو بوم با درس گرفتن از مکتب عاشورای حسینی هم اکنون نیز در دفاع از حرم دوشادوش برادران خود در سوریه و عراق علیه داعش جهاد می کنند و شاهد بودیم که شهید حججی با وقت شناسی که داشت چگونه با شهادت خود انقلابی بوجود آورد.
امام جمعه موقت بندرعباس از هفته نیروی انتظامی بعنوان بهانه ای برای یادآوری جانفشانی ها و از خودگذشتگی های این نیرو در ایجاد امنیت در شهرها و مرزها نام برد.
حجت الاسلام حسینی پور از امنیت بعنوان یکی از نعمت های ناشناخته بشریت نام برد و از مردم خواست قدردان این همه امنیت در کشور باشند.
وی در ادامه با اشاره به پیش رو بودن تاسوعا و عاشورای حسینی و اینکه هر روز ما عاشوراست، تاکید کرد: باید از عاشورای امام حسین( ع)و میدان داری و ایستادگی در مقابل دشمنان درونی و مبارزه با نفس درس بگیریم زیرا تا انقلابی درونی بوجود نیاید جهاد بیرونی نیز بوجود نمی آید.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید