کریمی مسئول بسيج سازندگي شهرستان سیریک با اعلام خبر بازسازي و رنگ آمیزی مدارس در اين شهرستان گفت: تعدادي از بسيجيان و دانش آموزان این شهرستان در قالب طرح هجرت به مدت 10 روز به بازسازي و رنگ‌ آميزي مدارس اين شهرستان پرداختند.
وي اظهار اميدواري كرد: با انجام فعاليت‌هاي جهادي در ايام تابستان كليه مشكلات فيزيكي و عمراني مدارس در مناطق محروم مرتفع گردد.
مسئول بسيج سازندگي شهرستان سیریک با بيان اينكه اردوهاي جهادي در جهت توسعه مدارس و ساير اماكن انجام مي‌شود تصريح كرد: اين فعاليت هاي بزرگ در يك نگاه كلان، گامي بلند در مسير رشد و اعتلاي علمي و فرهنگي كشور است.
کریمی با بیان این موضوع که دانش‌آموزان حاضر در این اردوها از حضور در طرح‌های هجرت ابراز رضایت می‌کنند، یادآورشد: دانش‌آموزان بارها ابراز خرسندی و رضایت کرده‌اند که در این اردوها حضور دارند و به غیر از کمک به محرومان خود تجربه و مهارتی را برای آینده کسب کرده اند.
وی تصریح کرد: باتوجه به اینکه دانش‌آموزان بسیجیِ از اقشار مختلف و از طبقات مختلف اجتماعی در این اردوهای جهادی حضور پیدا می‌کنند و با تجربه حضور در جمع همسالان ضمن کسب تجربیات جدید، قدردان داشته‌های خود می‌شوند.
کریمی دستاوردهای اردوهای جهادی را در گام نخست خودسازی و پس از آن سازندگی دانست و گفت: در این اردوها روحیه همکاری، همدلی و… به اوج می‌رسد و در حقیقت تمرینی برای مسئولیت‌پذیری دانش آموزان برای آینده است.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید