به گزارش ایرنا، عبدالرضا رحمانی فضلی روز دوشنبه درآئین تودیع و معارفه استاندار هرمزگان اظهار داشت: نبود توازن و تعادل موجب مهاجرت، افزایش شهر نشینی، تشکیل کلان شهرهای بی قاعده، جرم و بزهکاری در حاشیه ها و خالی شدن مناطق کشور از جمعیت شده است.
وی بیان کرد: بررسی های 100 ساله نظام بودجه ریزی از پیش نرفتن عمران و توسعه کشور همگام با تحول های جهانی حکایت دارد.
وی ادامه داد: در برخی حوزه ها هم چون فرهنگ، اعتقادات دینی، برخورداری جوانان و مردم از اصول ثابت الهی مبنتی بر وحدانیت، نگاه موحدانه و خدمات رسانی در پس از انقلاب موفق بوده ایم و در برخی حوزه ها به خصوص اقتصادی نتوانسته ایم در شان مردم عمل کنیم، به همین دلیل مقام معظم رهبری اقتصادی مقاومتی را پیگیری می کنند.
وزیر کشور یادآور شد: تمام تلاش دولت در چهار سال گذشته رفع معضل مهم توسعه نیافتگی و نبود توازن و تعادل در کشور بود.
وی اضافه کرد: سیاست دولت کمک به زندگی و معیشت مردم است و تمام برنامه ها بر این مبنا و محور قرار دارند و باید به آن ها اعتقاد داشته باشیم.
رحمانی فضلی خاطر نشان کرد: باید نوکری مردم را کرده و با آنان شهامت، صداقت، اخلاص، حق طلبی و عدالت را در عمل داشته باشیم.
وی تاکید کرد: مسئولان با توجه به نیازهای روز کشور و برای رفع مشکل های مالی باید مشاور مالی برای جذب سرمایه داشته باشند.
وزیر کشور در بخش دیگری از سخنان خود به انتصاب استاندار جدید هرمزگان اشاره کرد و افزود: باید نقص های مدیر قبلی را جبران و استان را 10 قدم جلوتر برد، باید استان ها را جلوتر برد.
رحمانی فضلی خاطر نشان کرد: استاندار با همراهی همه مسئولان و نهادهای مختلف و روحیه جهادی ، گذشت و برادری به موفقیت دست خواهد یافت.
وزیر کشور گفت: ظرفیت های هرمزگان زمانی می توانند موثرتر باشد که با شیوه های جدید و نوآورانه بکارگرفته شوند، این استان با توجه به ظرفیت هایش می تواند معین سایر استان ها باشد.
وزیر کشور روز دوشنبه برای شرکت در آئین تودیع و معارفه استاندار هرمزگان وارد بندرعباس شد.
فریدون همتی استاندار سابق قزوین امروز به عنوان استاندار هرمزگان معارفه و از خدمات جاسم جادری تقدیر شد.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید