به گزارش ایسنا، منطقه خلیج فارس، فریدون همتی در نخستین ساعات آغاز به کار به عنوان نماینده عالی دولت در استان هرمزگان، در نشستی با نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، مسائل و مشکلات استان را مورد بررسی قرار داد.

استاندار هرمزگان در این نشست بر لزوم همدلی و همکاری تمامی ارکان برای پیشرفت و ارتقا جایگاه استان هرمزگان در عرصه های مختلف تاکید کرد و بیان داشت: در این راستا نمایندگان مجلس نقش مهمی دارند و می توانند در رفع مشکلات استان کمک بسیاری به مدیریت اجرایی و عالی هرمزگان داشته باشند.

وی ادامه داد: تلاش می کنیم در هرمزگان فصل نوینی از خدمت به مردم را طبق برنامه های توسعه ای آغاز کنیم و از نمایندگان استان می خواهیم تا مجموعه مدیریت عالی استان را یاری کنند.

همتی اظهار کرد: کمک به تامین بودجه های مورد نیاز استان از موارد مهمی است که در دستور کار مجلس قرار می گیرد و می توانیم با همکاری نمایندگان استان در جهت بهبود وضعیت هرمزگان در این عرصه گام برداریم.

به گزارش ایسنا، در این نشست که با حضور هر پنج نماینده مردم هرمزگان در مجلس برگزار شد، نمایندگان استان نیز بر همکاری با فریدون همتی استاندار جدید هرمزگان برای خدمت بیشتر به مردم استان تاکید کردند.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید