به گزارش ایرنا، سرگرد پاسدار طالب احمدی نیا روز سه شنبه در جمع خبرنگاران هدف از برگزاری این برنامه ها را تبیین ارزش های دفاع مقدس به نسل چهارم انقلاب برشمرد.
وی در همین رابطه برگزاری یادواره های شهدا، بازسازی عملیات بیت المقدس، سرکشی و تجلیل از خانواده های معظم شهدا، نمایشگاه عکس و دفاع مقدس، برگزاری نشست های بصیرتی در سطح پایگاه های مقاومت بسیج، حضور رزمندگان در بازگشایی مدارس و برپایی ویزیت رایگان از جمله برنامه های هفته دفاع مقدس در میناب عنوان کرد.
وی هم چنین از برپایی نخستین نمایشگاه استانی دفاع مقدس در میناب خبر داد و گفت: این نمایشگاه دارای 25 غرفه، بازسازی عملیات بیت المقدس، غرفه بسیجی رسانه، غرفه جنگ نرم،غرفه دانش آموزی و دانشجویی، غرفه جهاد سازندگی دیروز جهاد سازندگی امروز، غرفه پشتیبانی زنان از جنگ، غرفه کودک، غرفه علمی ، مقاومت و بیداری، غرفه نیروی دریایی ارتش، پدافند ارتش و نیروی دریایی است.
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج میناب خاطر نشان کرد: این برنامه ها طی هفت شب با حضور میهمانان کشوری و استانی اجرا می شود و طبق برنامه ریزی انجام شده هر شب بصورت زنده تلویزیونی از شبکه استانی پخش خواهد شد.
وی هفته دفاع مقدس را یادآور عصاره خوبی های ملت ایران و رشادت های رزمندگانی دانست که نعمت امنیت و آسایش را برای مردم به ارمغان آوردند.
وی گفت: اگر روح دین و ولایت در جامعه ما حاکم است همه این ها حاصل زحمات و تلاش های علمای اسلام بویژه امام راحل و زمندگان هشت سال دفاع مقدس است.
فرمانده سپاه میناب اظهار داشت: امروز وظیفه پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت است که دوباره سردمدار و علمدار حراست و حفاظت از ارزش های انقلاب به خصوص ارزش های اصیل دفاع مقدس بوده و در تبیین ارزش های انقلاب تلاش کنند.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید