به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی روز شنبه در حاشیه برگزاری جشن عید غدیر در مسجد امام خمینی(ره) میناب کشتار مردم مسلمان میانمار را محکوم کرد.
امام جمعه بندرعباس افزود: آمریکا با سیاست غلط خود در سایر کشور ها اندک موفقیتی داشته است اما در ایران اسلامی به دلیل هدایت های امام (ره) و مقام معظم رهبری موفق نبوده و نخواهد بود.
آیت الله نعیم آبادی نسبت به فتنه گری برخی گروه ها و ضرورت حفظ وحدت شیعه و سنی تاکید کرد و گفت: همه مسلمانان از شیعه و سنی باید مراقب باشیم تحت عناوین بچگانه ما را به جان هم نیاندازند.
وی کرامت و برتری انسان نسبت به یکدیگر را در تقوای بیشتر برشمرد و تصریح کرد: ما همه انسان هستیم بنابراین برتری و کرامت ما در تقوای بیشتر سنجیده می شود، اصل ما از خاک است و آن هایی که در دنیای اختلافات قدم می زنند باید به خدا پناه ببرند.
امام جمعه بندرعباس تاکید کرد: سازمان ملل یکبار غیرت نشان دهد و مسلمانان را از این وحشی گری های آمریکا نجات دهد.
آیت الله نعیم آبادی در بخش دیگری از سخنانش، عید غدیر را عید همه مسلمانان جهان برشمرد و گفت: مساله غدیر در کتاب های اهل سنت به وضوح دیده می شود و این واقعه یک مساله غیر قابل انکار است.
نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان تاکید کرد: مراسم های ویژه عید غدیر باید به سمع و نظر مردم رسانده شود و بنده بعنوان یک طلبه در هرمزگان از صدا و سیما می خواهم صحنه ها و مراسم های ویژه عید غدیر را منعکس کنند.
آیت الله غلامعلی نعیم آبادی با بیان اینکه جامعه ما باید غدیری باشد، افزود: شخصیت علی(ع) باید به بهترین شکل ممکن در رسانه ها انعکاس داده شود تا اطلاعات مردم از مساله غدیر بیشتر شود.
شهرستان میناب با 300 هزار نفر در 90 کیلومتری شرق بندر عباس قرار دارد .

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید