نیما امیرشکاری عصر سه شنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با راه اندازی این سامانه تمام مراحل درخواست تامین برق از شروع گردش کار تا تایید کمیسیون از طریق پیام کوتاه به متقاضیان اعلام می گردد.
وی افزود: این سامانه به منظور تسریع در مراحل واگذاری انشعاب، مدیریت و بایگانی گردش کار متقاضیان تامین برق راه اندازی شده که تمام مراحل کمیسیون، طراحی و زمان بازدید از طریق این سامانه قابل رهگیری است.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: با راه اندازی این سیستم علاوه بر کاهش زمان حضور متقاضیان در مدیریت های برق، متقاضیان در جریان تمام مراحل اخذ انشعاب خود قرار می گیرند.
در حال حاضر از حدود 640هزار مشترک برق هرمزگان، 82 درصد مشترکان خانگی هستند که این مشترکان 64 درصد مصرف انرژی برق را به خود اختصاص داده اند.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید