هومن رفیعی بندری در گفت‌وگو  با بیان اینکه مشکلات کنونی تیم آذرخش درنتیجه گیری این مؤثر بوده است، تصریح کرد: در ابتدای فصل جلسات متعدد و مختلفی با مسئولان عالی‌رتبه استان برگزار کردیم و قول‌ها و وعده‌هایی داده شد تا مشکلات گذشته در این فصل گریبان گیر تیم آذرخش و بازیکنان نشود.

وی با بیان اینکه هر چه از فصل پیش رفتیم تنهاتر شدیم به‌گونه‌ای که اکنون در کنار کادر فنی و بازیکنان جز بنده کسی دیگر حضور ندارد، خاطرنشان کرد: تیم آذرخش متعلق به استان هرمزگان نه شخص بنده یا کسی دیگر اما در خصوص حمایت که می‌شود جز هواداران تیم هیچ‌کس دیگری را در کنار خود نمی‌بینیم به‌گونه‌ای که دیگر انگیزه‌ای برای هیچ‌کدام از عوامل باشگاه برای ادامه همکاری نمانده است.

رفیعی بندری با تقدیر از تلاش‌ها و ازخودگذشتگی‌های کادر فنی و بازیکنان به‌ویژه روزپیکر در شش هفته گذشته، اضافه کرد: واقعاً دیگر کاری نمانده که برای ترغیب مسئولان برای حمایت از تیم آذرخش وجود داشته باشد و ما انجام نداده باشیم.

مدیرعامل باشگاه آذرخش بندرعباس با اشاره به اینکه ادامه مسیر با این وضعیت میسر نیست و باید مسئولان به فکر تنها سهمیه استان هرمزگان در ورزش‌های توپی در لیگ برتر باشند تا این تیم به‌مانند سایر رشته‌ها به نابودی کشیده نشود، ادامه داد: از استاندار، نمایندگان مجلس و تمامی مسئولان می‌خواهم تا دیر نشده است برای حمایت از این تیم کاری کنند و به فکر چاره‌ای برای وضع موجود باشند.

وی با بیان اینکه امیدوارم مسئولین به وعده‌های ابتدای فصل خود پایبند باشند زیرا نباید با زندگی این بازیکنان بازی کنیم، تصریح کرد: تا زمان نگذشته باید به فکر ساماندهی این وضعیت باشیم و بنده با دست‌خالی نمی‌توانم کاری به‌پیش ببرم.

رفیعی بندری در پایان گفت: بنده مجری تصمیمات هیئت‌مدیره هستم اما تا امروز هیچ حرکت و جلسه از سوی هیئت‌مدیره ندیده‌ام و امیدوارم بتوانیم ظرف روزهای آینده شاهد جلسه‌ای برای ساماندهی وضع نامناسب موجود باشیم.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید