به گزارش خبرنگار ایرنا، علی رئوفی شامگاه سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل سابق و جدید سازمان همیاری شهرداری های هرمزگان اظهار داشت: توجه به کار آفرینی و ایده های نو درکسب درآمدهای پایدار از جمله راهکارهایی است که می تواند سازمان همیاری شهرداری ها را متحول و به سازمانی پویا و پر تحرک تبدیل کند.
وی افزود: دستگاه هایی اجرایی کشور گنجایش پذیرش جمعیت زیاد نیروی انسانی تحصیل کرده و آماده به کار را ندارد و حرکت به سمت خلق ایده های نو در ایجاد اشتغال ، فعال سازی بخش خصوصی و کارآفرینی بهترین راهکار برای استفاده از ظرفیت مهم نیروی انسانی آماده بکار و جوان کشور است.
رئوفی خاطرنشان کرد: سازمان همیاری شهرداری ها می تواند با تعامل سازنده با بخش خصوص، اتاق بازرگانی و سازمان های بازرگانی و تجاری به سمت رشد و شکوفایی بیش از پیش حرکت کند و در این راه استقبال از ایده های نو بهترین راه برای توسعه است.
وی تصریح کرد: در جامعه پیشرفته امروز برای رشد و موفقیت راهی به جز حرکت به سمت ایده های نو در کارآفرینی نیست و استانداری هرمزگان ازهیچ کمکی برای رشد و توسعه سازمان همیاری شهرداری ها دریغ نخواهد کرد.
در پایان این مراسم حکم علیرضا سلیمانی احمدی سرپرست جدید سازمان همیاری شهرداری های استان هرمزگان به وی اعطا و از زحمات عبدالوهاب حیدری مدیرعامل سابق این سازمان تقدیر بعمل آمد.
استان هرمزگان در جنوب ایران دارای 37 شهر (شهرداری) با جمعیت 905 هزار نفر است که از مجموع این شهرها 14 شهر ساحلی است که 577 هزار نفر در این شهرها زندگی می کنند.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید