بهروز اکرمی شنبه در نشست کارگروه تخصصی اجتماعی و فرهنگی استان هرمزگان اظهار داشت: مشکل در استان از آنجایی نشات می گیرد که همه در تشریح مسائل و به خصوص آسیب های اجتماعی در جایگاه تحلیل گر حاضر می شوند و مشخص نیست مجری و اقدام کننده برای کاهش آسیب های اجتماعی کیست.
وی ادامه داد: در حوزه تحلیل وعلل یابی، اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری به عنوان یک دستگاه ستادی و راهبردی با تلاش و صرف زمان زیاد توانسته اسناد علمی و پژوهشی ارزشمندی را در زمینه پیشگیری و کاهش طلاق و همچنین کاهش سوء مصرف مواد مخدر در استان تهیه کند.
اکرمی اضافه کرد: این اسناد طی جلسات کارشناسی به صورت تخصصی تدوین و بارها اصلاح مجدد شده تا به مرحله کمی و اقدامات عملی مشخص برسد.
وی گفت: هم اکنون در این اسناد وظایف تمامی دستگاه های مرتبط به صورت مجزا و مشخص آورده شده اما همچنان به جای ارائه گزارش اقدامات انجام شده، شاهد تحلیل و ریشه یابی آسیب های اجتماعی هستیم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان تاکید کرد: تمامی دستگاه های اجرایی که در سند بالا دستی کاهش طلاق و سوء مصرف مواد مخدر دارای وظیفه هستند در اسرع وقت برنامه های عملیاتی برای اجرای وظایف خود تعریف کرده و اقدامات لازم را انجام دهند.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید