سردار عزیزالله ملکی صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ماموران انتظامی هرمزگان در راستای مقابله با قاچاق موادمخدر و برخورد با سوداگران مرگ، با پیگیری‌های شبانه روزی، اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت کامل بر محورهای مواصلاتی فرعی و اصلی و اجرای مستمر طرح‌های پاکسازی نقاط آلوده استان در سه ماهه امسال موفق شدند، 219 دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل موادمخدر را شناسایی و توقیف کنند.

وی با اشاره به اینکه در این مدت، 16 تن و 158 کیلوگرم انواع موادمخدر در استان کشف شده است، افزود: این مقدار مواد کشف شده شامل 12 تن و 975 کیلو تریاک، سه تن و 115 کیلو گرم حشیش، 39 کیلو هروئین و 27 کیلو و 525 گرم سایر مواد است.

این مقام انتظامی استان، تعداد دستگیری معتادان کارتن خواب را 6 هزار و 593 نفر عنوان و تصریح کرد: در سه ماهه امسال 166 مرحله طرح مقابله با ورود و حمل و نقل مواد مخدر با هدف برخورد با قاچاقچیان اصلی و توزیع کنندگان کلان مواد مخدر در استان اجرا شد؛ در اجرای این طرح‌ها 107 نفر دستگیر که 83 نفر آنها از قاچاقچیان عمده و اصلی مواد افیونی هستند.

ملکی تعداد طرح‌های پاکسازی محلات و نقاط آلوده استان را 161 طرح و مجموع دستگیر شدگان در بحث مواد مخدر در مدت یاد شده را هزار و پنج نفر عنوان کرد.

فرمانده انتظامی هرمزگان هدف پلیس از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را افزایش امنیت، آسایش و آرامش شهروندان برشمرد و تصریح کرد: نیروهای پلیس با به‌کارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کنند و لازم است شهروندان نیز ضمن رعایت نکات ایمنی و امنیتی در پیشگیری از جرایم، هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید