بسم الله الرحمن الرحيم
قُل لِّلَّذِينَ كَفَرُوا سَتُغْلَبُونَ وَتُحْشَرُونَ إِلَىٰ جَهَنَّمَ وَبِئْسَ الْمِهَادُ. آل عمران (١٢)
به كافران بگو : به زودى شكست مى خوريد و به سوى دوزخ محشور مى شويد ، و آن بد آرامگاهى است.

“روز قدس نشان دهنده ي صف بندي حق و باطل، صف بندي عدل در برابر ظلم است. روز قدس فقط روز فلسطين نيست، روز امت اسلامي است”. مقام معظم رهبري

درحالیکه بيش از نيم قرن از اشغال سرزمين فلسطين توسط رژيم صهيونيستي مي گذشت و مستكبران عالم استیلای بيشتری بر جهان اسلام پیدا مي کردند و فرياد پراکنده مظلومان هم راه به جايي نمي برد تا اينكه بزرگترین زلزله سیاسی قرن به وقوع پیوست و در میان بهت و حیرت قطب های قدرت جهانی انقلاب اسلامی در ایران به پیروزی رسید و طومار یکی از مهمترین وابستگان آنها در این منطقه مهم درهم پیچیده شد. گفتمان پیروز، گفتماني بود برگرفته از عمق دينی و با همراهی صمیمانه و فداکارانه ملت که ایده هایی در طراز جهانی ارائه نمود.
یکی از مهمترین آرمان های این انقلاب زیر سؤال بردن مشروعیت اسرائيل بود.
امام خمینی به عنوان پرچم دار مبارزه با ظلم در ابتکاری هوشمندانه آخرين جمعه ماه رمضان را روز قدس نام نهادند و اين روز را به عنوان روزمقابله مستضعفان با مستكبران عالم معرفي كرد تا کسی نتواند مسئله فلسطين را به فراموشی بسپارد.
آنچه امروز به وضوح قابل مشاهده است، تضعیف این قدرت پوشالی و شکست در سه زورآزمایی مهم در سالهای اخیر است و در مقابل، خودباوری جریان مقاومت و احساس باارزش پیروزی است.
برآوردهای جهانی حاکی از محو رژیم جعلی تا ربع قرن آینده است.
آنچیزی که رهبر انقلاب اسلامی نیز فرمودند: اسرائيل ٢٥ سال آینده را نخواهد ديد.
ما اساتيد بسيجي دانشگاه ها و مراكز آموزش عالي استان هرمزگان ضمن قدردانی از فرزندان برومند و شیرمردان سپاه پاسداران برای ارتقای سطح اقتدار و امنیت انقلاب اسلامی و ستاندن انتقامی سخت از تروریست های زبون و حامیان انها در جهان و منطقه، از همه مردم آگاه ايران به ويژه جامعه دانشگاهي براي حضور در راهپيمايي حداكثري روز دشمن شکن قدس دعوت مي كنيم و در كنار آحاد ملت ايران با آرمان هاي شهداء و امام راحل عظيم الشأن در مبارزه با استكبار و آزادي كامل قدس شریف، مجدداً بيعت مي نماییم.

سازمان بسيج اساتيد استان هرمزگان

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید