منطقه خلیج‌فارس، حجت‌الاسلام عباس محمد حسنی صبح امروز در هم‌اندیشی و همایش سیاسی بصیرت افزایی انتخابات که با حضور فرماندهان و کارکنان یگان‌های ارتش مستقر در بندرعباس و به میزبانی منطقه یکم امامت نداجا برگزار شد، اظهار کرد: دشمن همواره سعی می‌کند آحاد مردم را در انتخاب فرد اصلح دچار تردید کند که این موضوع بسیار برای نظام جمهوری اسلامی ایران خطرناک است.

وی افزود: نامزدهای موردنظر باید علاوه بر برخورداری از تمام خصوصیات اخلاقی و اعتقادی، به‌صورت صد در صد احساس تکلیف واقعی و حقیقی و احترام به قانون اساسی و اطاعت کامل از رهبر معظم انقلاب داشته باشند.

حجت‌الاسلام حسنی خاطرنشان کرد: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران جلوه‌ای از بیعت باخدا و رسولش و جانشینان خدا در زمین است که در هر زمان وظیفه همه ما اطاعت و بیعت با جانشین خداست و هم‌اکنون رهبر معظم انقلاب است.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی آجا اضافه کرد: همین شرکت و مشارکت پرشور و حداکثری یک نوع بیعت با رهبری خواهد بود که وظیفه همه ما شرکت در انتخابات و انتخاب فرد اصلح و شایسته است.

همچنین معاون سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی آجا نیز در این همایش گفت: هم‌اکنون نگاه دنیا به این انتخابات است و از دیدگاه دنیا ،انتخابات پیشرو ، یکی از 10 انتخابات سیاسی مهم در سال2017 است و می‌تواند یک زلزله سیاسی در خاورمیانه ایجاد کند.

امیر سرتیپ دوم محمد اکرمی نیا بیان کرد: هدف کوتاه‌مدت دشمن ایجاد ناامنی در کشور است و دشمنان از قدرت ایران هراس دارند و ما می‌توانیم با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی این ترس و وحشت را برای دشمنان خود چند برابر کنیم.

معاون سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی آجا ادامه داد: حضور حداکثری و پرشور مردم در انتخابات بسیار حساس و تأثیرگذار است.

اکرمی نیا خاطرنشان کرد: برای مقابله با دشمن فقط قدرت و جنگ سخت ملاک نیست بلکه امروزه جنگ نرم بسیار کارآمدتر و مؤثرتر است و این انتخابات نمونه بارز جنگ و قدرت نرم است.

وی ادامه داد: با شرکت در این انتخابات به دشمن می‌فهمانیم ما هم در جنگ سخت و هم جنگ نرم باقدرت ایستاده‌ایم و این انتخابات می‌تواند تمام مؤلفه‌های سیاسی، اقتصادی و نظامی آمریکا را در برابر ایران زیر پا بگذارد.

معاون سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی آجا در پایان اظهار کرد: همان‌گونه که ما برای ایجاد بازدارندگی نظامی، رزمایش موشکی، هوایی، دریایی و زمینی برپا می‌کنیم می‌توانیم با حضور در رزمایش انتخاباتی، بازدارندگی در همه‌ی عرصه‌ها برای کشور ایجاد کنیم.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید