کد خبر: 82519263 (5965331) | تاریخ خبر: 17/02/1396 | ساعت: 9:15|

، علی رئوفی یکشنبه با اعلام این خبر به خبرنگاران اظهار داشت: توسعه دولت الکترونیک و ارائه خدمات به صورت الکترونیکی به مردم یکی از اهداف مهم دولت تدبیر و امید از ابتدای فعالیت آن تاکنون در هرمزگان بوده است.
وی افزود: با ارزیابی اداره کل دبیرخانه مرکزی کشور، استانداری هرمزگان موفق به کسب رتبه سوم کشور در کاهش مصرف کاغذ در بین استانداری های کشور شد.
رئوفی تصریح کرد: انجام بیشتر مکاتبه ها در استان از طریق اتوماسیون اداری و شبکه دولت ، افزایش نقاط اتصال استان هرمزگان به شبکه امن دولت الکترونیک به میزان 162 درصد ، افزایش ادارات متصل به شبکه دولت در استان از 120 دستگاه در ابتدای فعالیت دولت به 315 دستگاه با افزایش معادل 162 درصدی و اتصال تمامی شهرداری‌ها به شبکه دولت بخشی از اقدامات حوزه فناوری استانداری هرمزگان در راستای توسعه دولت الکترونیک و حذف کاغذ از سیستم اداری بوده است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان توسعه چشمگیر دفاتر پیشخوان خدمات دولت در هرمزگان را گام دیگر استانداری جهت توسعه خدمات دولت الکترونیک جهت رفاه حال مردم استان عنوان کرد.
این مقام مسئول گفت: دفاترپیشخوان خدمات دولت که ارائه بخشی از خدمات سازمان‌های دولتی و بخش عمومی غیردولتی را برعهده دارند در تمامی نقاط شهری و روستایی به منظور کاهش فاصله مراکز خدمات با مخاطبین، در دسترس بودن مراکز خدمات، توزیع متناسب امکانات برای تمامی اقشار جامعه، کاهش ترافیک شهری و توسعه دولت الکترونیک تأسیس و در استان مشغول به فعالیت هستند.
وی تصریح کرد : در حال حاضر 130 دفترپیشخوان خدمات دولت در استان هرمزگان فعال هستند که این تعداد نسبت به سال 92، 86 درصد افزایش یافته است.
رئوفی اظهار کرد: هم اکنون دفاتر پیشخوان خدمات دولت هرمزگان 350 خدمت دستگاه‌های دولتی را به مردم استان ارائه می‌کنند که نسبت به سال 92، 130 درصد افزایش یافته و 300 خدمت در حال واگذاری هستند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان گفت: همه این اقدمات در هرمزگان منجر به صرفه‌جویی در مصرف کاغذ، کمک به محیط زیست و تکریم ارباب رجوع شد که بازخورد آن کسب رتبه برتر کشوری توسط استان در زمینه کاهش مصرف کاغذ شد.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید