معنای دروغ بزرگ حسن روحانی در مورد پالایشگاه (نفت ستاره) و دیگر افتتاحیه ها چیست؟
شما امروز در شرایطی اعلام کردید که در ابتدای دولت تنها پیشرفت پالایشگاه 40 الی 45 درصد بود و اصرار داشتید که این دروغ را به خورد مردم هرمزگان ودیگران بدهید که تمامی صنایع و تجهیزات به کارگیری شده در پالایشگاه نفت ستاره حاصل برجام بوده، غافل از اینکه خود می دانید که تمامی بدنه و ساختار اصلی، حاصل تلاش نیروهای داخلی و تکیه برتوان دانشمندان و مهندسان داخلی بوده است. به شما عرض کنم که طبق آمار رسمی 80 درصد این پالایشگاه در دولت قبل تکمیل شد و اما جا دارد که کمی موضوع را با ذکر مثال برایتان روشن و شفاف نمایم.
یک مثال بزنم برای اینکه جای ما وشما در شعار دادن عوض نشود، تصور نکنید ما شعار می دهیم هی بچه حزب الهی ها رو سیبل قرار ندهید که با شعار وشعر کار درست نمیشه، شعر وشعار مال اهلشه!!!
جناب آقای روحانی توتال فرانسه با ما کار می کرد در هنگام تحریم ها مثل بقیه کشور ها به بهانه های مختلف وتحریم ما را رها کردند و رفتند. خودتان خوب می دانید و اگر هم نمی دانید مشاورانتان خوب می دانند که پالایشگاه سازی یک کار بسیار مهم و منحصر به فرد است و با توجه به شرایط رهایی کار توسط توتال، چه کسی بار را بردوش می گرفت؟ بهتر بگویم چه کسی می توانست این کار را بر دوش بگیرد؟ با اعتمادی که قرارگاه سازندگی سپاه به نخبگان جوان و مهندسان و دانشمندان داخلی داشت، کار را شروع کرد. خوب می دانید که اونجایی که رفقای فرانسوی شما رها کردند و رفتند، عسلویه بوده، یعنی میدان مشترک گازی ما با کشورقطر.
فرانسوی ها از گاز استخراجی ما در زمانی که پروژه دستشان بود خیانت کردند و از آن قسمتی که مال ما بود برداشت می کردند و این کار باعث می شد که قطری ها سود کنند و بیشترین بهره برداری را ببرند بعد از اینکه توتال فرانسه رفت و کارشناسان ما برای رصد وضعیت و ارزیابی فعالیت های آن ورود کردند تازه فهمیدیم که بی وجدان ها (فرانسوی ها) فریبکاری می کردند و ما را بازی می دانند و پول می گرفتند! و به نفع قطر با طراحی قطرنفت ما را استخراج می کردند وخلاف قانون به جای اینکه ازدومیدان مشترک برداشت کنند صرفا از طرف مابرداشت میکردند. به شما بگویم میدان مشترک مثل لیوان آب است که هرکس هرچقدر بتواند می مکد. لذا فاز 15 و 16 پارس جنوبی ایرانی ترین فاز است که ظرف دو سال همکاران عزیز و انقلابی و همیشه در صحنه ی ما این (افتضاحی روکه دیگران باوادادگی ایجادکرده بودند) را جمع کردند و این دو فاز را به بهره برداری رساندند خوب می دانید که برنامه های گازی که برای شمال تهران در نظر گرفته شده بود از طرف دولت، نزدیک قطع شدن بود و اگر نبود این دستاورد داخلی بحران تهران یقینا پیش می آمد و باالحمدلله فاز 17 و 18 مجددا بر اساس کارنامه درخشان نیروهای انقلابی و نخبگان جوان شروع شد. خودتان آمدید علی برکت الله گفتید!؟ اشکال ندارد نوش جان ملت! اما مردم خوب کاسبان رای را می شناسند. بلافاصله دو روز بعد از آن افتتاحیه در عسلویه رفتید و سخنرانی کردید که می خواهیم دست نظامیان را از اقتصاد کوتاه کنیم در باب نفت ستاره خلیج فارس که امروز افتتاح کردید که به حمدالله با افتتاح فرمانده کل سپاه در چند روز پیش بر همه واضح و مبرهن شد که این نیز خدمتی برای مردم و نظام از طرف سپاه پاسداران بود در باب نفت ستاره همون بلایی که شرکت های خارجی در زمان تحریم بر سر پارس جنوبی آوردند اینجا نیز شد و قص علی هذا! باز قرارگاه سازندگی سپاه پروژه را تحویل گرفت و کار را به اتمام رساند که امروز خود با چشمام باز این را مشاهده کردید و افتتاح کردید با ان همه ظرفیت که البته کسانی از اطرافیان شما می گفتند ایرانی فقط بلدند قورمه سبزی و آبگوشت دست کنند . برادر عزیز همون ایرانی هایی که شما به آن ها توهین جسارت می کنید و طراحی می کردید مدیر ازخارج وارد کنید بزرگترین پالایشگاه در ایران؟ نه! بالاتر بگویمبگویم در خاورمیانه ؟خیر! بالاتر عرض کنم در کل جهان؟ بله بزرگترین پالایشگاه بنزین در کل جهان که روزانه 36 میلیون لیتر بنزین بدون آلاینده را تولید کرد وهمچنین روزانه 3 میلیون لیتر سوای از آن برای هواپیما و سوخت جت در نظر گرفته شده است. حال کدام مدیریت کارآمد است. مدیریت فشل ، فاسد و غیر کارآمد وپشت میزنشینی شما و یا مدیریت جوانان انقلابی وروحیه جهادی؟

مسلم شبانی
فعال فرهنگی ورسانه ای

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید