در آستانه انتخابات، فرمانداران و مدیران حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان هرمزگان برای بررسی مسائل و مشکلات مرتبط با زیرساخت های مخابراتی وفرآیند برگزاری انتخابات چهارشنبه گردهم آمدند.

، در این نشست فرمانداران به بیان برخی ازموضوع ها و مشکلات ارتباطی در شهرستان های خود به ویژه مناطق روستایی و دور دست پرداختند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در این گردهمایی گفت: در حال حاضر هماهنگی مناسبی در بخش های مرتبط سخت افزاری و نرم افزاری برگزاری انتخابات در استان شده است.
بهروز اکرمی افزود: چند مولفه از انتخابات پیش رو، به صورت الکترونیکی برگزار می شود که باید فرمانداران و مسئولان بخش های مربوطه با تمرکز و حساسیت بالا به تقویت و پایداری هرچه بیشتر ارتباطات و فناوری بپردازند.
وی بیان داشت: در مدت زمان باقی مانده و با توجه به تجربه های دوره های قبل باید تمام تلاش و توان خود را برای رفع کمبودهای احتمالی به کار گیریم.
معاون سیاسی امنیتی استانداری هرمزگان اظهارکرد: تمام تدابیر لازم برای حضور با شکوه مردم در انتخابات اندیشیده شود تا از این رهگذر به اقتدار و شکوفایی هر چه بیشتر کشور کمک کنیم.
علیرضا پاکدامن مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری هرمزگان گفت: انتظار می رود فرمانداران در سریع ترین زمان تمامی مسائل و مشکلات احتمالی مخابرات شهرستان های خود را شناسایی و برای رفع به بخش های مربوطه ارجاع دهند.
در هرمزگان سه انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای مجلس برگزار می شود.
برای انتخابات ریاست جمهوری در سطح استان هرمزگان یکهزار و 986 شعبه اخذ رای و برای انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در حوزه غرب استان هرمزگان 377 شعبه پیش بینی شده است.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا وانتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی روز 29 اردیبهشت سال 96 برگزار می شود.
حوزه غرب هرمزگان شامل شهرستان های بندرلنگه، پارسیان و بستک با جمعیتی حدود 250 هزار نفر است که از این تعداد 130 هزار نفر در شهرستان بندرلنگه حضور دارند.
این حوزه دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورا اسلامی است.
شهرستان بندرلنگه در 240 کیلومتری، بستک در 210 کیلومتری و پارسیان در 500 کیلومتری غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده اند.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید