معاون امورجوانان جمعیت هلال احمرهرمزگان از خدمت رسانی جوانان هرمزگان به بیش از 159هزار نفر از مسافرین نوروزی خبرداد .

 
سحررفیعی بندری معاون امورجوانان جمعیت هلال احمر هرمزگان در گفتگو با آفتاب جنوب ؛ گفت: از ابتدای آغاز هفدهمین طرح ملی ایمنی وسلامت مسافرین نوروزی بیش از ۲۰۰ نفر از جوانان این استان در اجرای این طرح همکاری داشته اند .

 
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان هرمزگان ادامه داد: از ابتدای آغاز طرح ملی ایمنی وسلامت جوانان همیار استان هرمزگان تا پایان روز نوزدهم به 159 هزارو536 نفر ارایه خدمت کردند .

 
وی تصریح کرد: از این مجموع تعداد 157 هزار 284 نفر به پست های ثابت و 2هزار و252 نفر هم به پست های سیار در سراسر استان هرمزگان مراجعه وخدمات مورد نیاز رادریافت کردند .

 
رفیعی بندری خاطرنشان کرد: ایستگاه های سلامت موجود در پست های ایمنی وسلامت مسافرین نوروزی هم باهدف سلامت مسافرین نوروزی موفق به ارایه خدمت به 49 هزار و595 نفر از مراجعه کنندگان به این پست هابوده است .

 
معاون امورجوانان جمعیت هلال احمراستان هرمزگان بااشاره به فضاهای دوستدار کودک ، بیان کرد: امسال میزبان 27 هزار و 754 کودک در این فضاهابودیم که علاوه برنقاشی وبازی با نکات ایمنی در سفر نیز آشنا شدند .

 
وی افزود : اقامه نماز اول وقت توسط میهمانان نوروزی یکی دیگر از دغدغه های سازمان جوانان بوده است که با برپایی خیمه های نماز در کنار طرح ملی ایمنی وسلامت مسافرین نوروزی این امکان رافراهم نموده است تا میهمانان نماز خود رادر اول وقت اقامه نمایند که در همین راستا 2 هزار و 300 نفر از میهمانان نوروزی با حضور در خیمه های نماز استان هرمزگان موفق به اقامه نماز شده اند .

 
رفیعی بندری اظهارکرد: از ابتدای طرح تا کنون بیش از 48 هزار و 342 عدد نقشه ، 54 هزار و 449 عدد بروشور و43 هزار و 873 عدد سایر محصولات فرهنگی بین مسافرین نوروزی توزیع شده است.

 
معاون امورجوانان جمعیت هلال احمراستان هرمزگان خاطرنشان کرد: 18هزار و 442 نفر از مسئولین ،مردم هرمزگان ومسافرین نوروزی با مراجعه به پست های ایمنی وسلامت استان هرمزگان وامضای میثاق نامه به کمپین نه به تصادفات جاده ای پیوستند.

 
سحررفیعی بندری اضافه کرد: 13 پست ایمنی وسلامت در پارسیان ،بستک ،بندرلنگه ،بندرخمیر ،بندرپل ،قشم ،هرمز ، بندرعباس،حاجی آباد، رودان،میناب،سیریک وجاسک به مسافرین نوروزی خدمت رسانی کردند.

 

مصاحبه: ناهید یوسفی خبرنگار استان

 

انتهای پیام/ی

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید