معاون امورجوانان جمعیت هلال احمر هرمزگان گفت: از ابتدای طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی یعنی از 25 اسفندماه 1395 تا پایان روز هفتم فروردین ماه جوانان جمعیت هلال احمرهرمزگان به 49 هزار و 852 نفر خدمات ارائه داده اند.

 
سحررفیعی بندری معاون امورجوانان جمعیت هلال احمر هرمزگان در گفتگو با خبرنگار آفتاب جنوب بیان کرد: در این مدت 170 نفراز اعضای داوطلب حوزه جوانان مشارکت داشته اند که نتیجه آن پیوستن بیش از چهار هزار نفر به کمپین نه به تصادفات جاده ای، بهره مندی بیش از 19هزار و 136 نفراز ایستگاه های سلامت و مراجعه یک هزارو 448 نفر به خیمه های نماز بود.

 

وی اظهار کرد: پنج هزار و 822 کودک در این مدت به غرفه کودکان مراجعه و 26 هزارو 871 بروشور فرهنگی و بیش از 16هزار نقشه های مختلف گردشگری به مسافران ارائه و بیش از21 هزار سایر اقلام فرهنگی هم بین میهمانان ومسافرین نوروزی توزیع شده است.

 

معاون جوانان جمعیت هلال احمر هرمزگان اضافه کرد: در هفدهمین طرح ایمنی وسلامت مسافران نوروزی همزمان طرح سحاب نیز برگزار می شود که در آن جوانان هلال احمر به صورت سیار در پارک ها و معابر پر گردشگر حضور دارند و خدمات کمک های اولیه و مورد نیاز مسافران را به صورت رایگان ارائه می دهند.

 
سحررفیعی بندری با بیان اینکه فعال سازی کمپین« نه به تصادفات جاده ای» باتلاش سازمان جوانان جمعیت هلال احمرصورت گرفته است ابرازکرد: این کمپین به کمپینی فراگیر بین مردم هرمزگان و مسافرین نوروزی تبدیل شده است وبیش ازچهارهزار نفر درهرمزگان تاکنون به این کمپین پیوسته اند.

 
رفیعی بندری تصریح کرد: طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی یکی ازطرح هایست که در ایام نوروز با هدف آگاه سازی مردم جهت پیشگیری از وقوع سوانح در سراسر کشور در حال برگزاری است.

 
هفدهمین مرحله طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی از 25 اسفند ماه سال 95 آغاز و تا پانزدهم فروردین ماه 96 در سیزده پست ثابت وسیار استان هرمزگان ادامه دارد.

 

مصاحبه : ناهید یوسفی خبرنگار استان

 

انتهای پیام/ی

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید