قطعی 2 روزه آنتن تلفن همراه و اینترنت مشترکان روستای اهون شهرستان بشاگرد در ایام عید کلافه کرده است.

 

صابر حسن زاده یکی از اهالی روستای اهون اظهارکرد: حدود 2 روز از قطعی آنتن تلفن همراه و قطعی اینترنت در این منطقه می گذرد ولی تاکنون اقدام عملی برای رفع این مشکل انجام نشده و این موضوع اهالی را در ایام عید با مشکل روبه رو کرده است.

 

وی بیان کرد:در پی بارش باران در بهمن ماه سال گذشته جاده اختصاصی ایستگاه مخابراتی اهوری روستای اهون شهرستان بشاگرد مسدود شده است و تاکنون بازگشایی نشده است و مسئولان فقط پاسکاری می کنند.

 

حسن زاده افزود: این مشکل برای اولین بار نیست که اتفاق می افتد چندین بار رخ داده است که با پیگیری های متعدد چند روز خوب می شود و دوباره مشکل آنتن دهی به حالت قبل برمی گردد.

 

علی بهاری بخشدار شهرستان بشاگرد در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار آفتاب جنوب نیز با تایید قطعی آنتن تلفن همراه در روستای اهون دراین باره گفت:این موضوع به مسئولان مربوطه اطلاع داده شده و برای رفع این مشکل در تلاش هستند.

 

وی بیان کرد: جاده اختصاصی ایستگاه اهوری روستای اهون بشاگرد در پی بارش باران در بهمن ماه سال گذشته مسدود شده است که باید مخابرات استان بازگشایی کند چرا که این جاده اختصاصی ایستگاه مخابراتی است.

 

وی علت برطرف نشدن قطعی آنتن تلفن همراه این روستا را مسدود شدن جاده ایستگاه عنوان کرد و گفت: بازگشایی این جاده هزینه هنگفتی دارد که از عهده ادارات این شهرستان به تنهایی بر نمی آید که باید مسئولان مربوطه استان نصف هزینه را متقبل شوند.

 

خبرنگار آفتاب جنوب طی تماسی با مسئولان مخابرات استان علت قطعی آنتن تلفن همراه را مسدود شدن جاده ایستگاه مخابرات اهوری روستای اهون بشاگرد عنوان کردند و افزودند: روز گذشته همکاران و کارشناسان ما همراه با تجهیزات از استان برای رفع این مشکل به روستای اهون رفته بودند اما به علت اینکه جاده ایستگاه مسدود بود نتوانستند مشکل قطعی تلفن همراه این اهالی را برطرف کنند.

 

وی بیان کرد: مردم روستای اهون باید تا بازگشایی راه جاده ایستگاه مخابراتی اهوری این روستا منتظر بمانند.

 

روستای اهون در توابع شهرستان بشاگرد با جمعیتی بالغ بر یک هزارو 500 نفر در 11 کیلومتری مرکز شهر واقع شده است.

تهیه گزارش: ناهید یوسفی خبرنگار استان

 

انتهای پیام/ی

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید